شیطنت های ذهن من

هرگاه شخصی کسی را برای گناهی سرزنش کند، نمیرد تا خود به آن گناه مرتکب شود. امام صادق (ع)

شیطنت های ذهن من

هرگاه شخصی کسی را برای گناهی سرزنش کند، نمیرد تا خود به آن گناه مرتکب شود. امام صادق (ع)

خنده هاتو قربون

چهارشنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۹، ۱۲:۳۸ ب.ظ

 

 

سلام قشنگا 😍 روز چهارشنبه تون بخیر باشه ان شاءالله ❤

 

بریم که یکم گپ بزنم باهاتون.....

 

پنجشنبه ۱۹ تیر به زور خودمو نشوندم پای درس و مشق.. عصر یکم خوابیدم و بعدش مامان و بابا رفتن باغ...

 

شام درست کردم و داداش بزرگه اینا با یه جعبه شیرینی اومدن پیش مون 😍 خدا رو صد هزار مرتبه شکر زن داداش بزرگه شاد بود و منم شاد شدم 🤗

 

مامان و بابا اومدن و بعد از شام، نشستیم چای و شیرینی خوردیم..

 

اون شب بی خواب شده بودم و تا ۴ صبح بیدار بودم 😩

 

جمعه ۲۰ تیر ساعت ۱۰ و ربع بیدار شدم 😎 واسه منی که تقریبا میشه گفت سحرخیزم، اون ساعت بیدار شدن عجیب و جدید بود 😁

 

بعد از صبحونه اومدم توو اتاقم که یهو حس کردم یه آقا داره داد میزنه لا اله الا ا... میگه 😯 انگار همینو می گفت و انگار نمی گفت! وحشت کردم.... یکم بعد یهو صدای جیغ و فریاد یه زن بلند شد!! و پشت بندش صدای برخورد و شکسته شدن یه سری چیزا......

 

اومدم با بی تابی به بابا اینا گفتن یه همچین چیزی شده، زنگ بزنیم ۱۱۰ ! بابا گفت آدرس رو کجا بدیم؟!

 

اصلا متوجه نمی شدیم صدا از کدوم سمته، انگار همه جا می پیچید.....

 

گفتم حالا زنگ بزنیم خودشون برن بگردن!!!!!

 

اما بابا گفت مطمئن باش الان همسایه ها رفتن کمک...

 

ولی جالب بود، مشخص بود بابا هم نگران شده... ولی نمی دونستیم باید چیکار کنیم....

 

ظهر دیگه همه جا آروم شده بود..... ماسک صورت گذاشتم و یکم به خودم رسیدم...

 

غروب مامان و بابا رفتن باغ و منم دست به کار شدم کیک هلو درست کردم 😍 خیییییلی خوب و خوشمزه شد اما تکه های هلو با اینکه با آرد مخلوط شون کرده بودم اما بازم ته نشین شدن و اینش فقط یکم روو مخم بود 🙄

 

مامان اینا که اومدن شام خوردیم و بعدشم کیک و چای...

 

اون روز نشستم پای فیلم "Incendies" محصول ۲۰۱۰ که به نظرم خیلی خوب بود اما خب به اعصاب و روح و روان آدم یکم فشار میاره!

 

شنبه ۲۱ تیر دوش گرفتم و درس خوندم..... اون روز مشخص شد که آزمونم افتاده چهارشنبه ۲۵ تیر! بچه های کلاس رو دو گروه کردن و گروه اول آزمون شون ۲۵ تیر بود که اسم منم توو لیست بود! و گروه دوم شنبه ۲۸ تیر آزمون داشتن!

 

یکشنبه ۲۲ تیر هم به درس گذشت.... توو عمرم اینطوری درس نخونده بودم 🤓 هرچی می خوندم حس می کردم نمی رسم تموم کنم! و هم اینکه اون لحظه که می خوندم متوجه میشدم اما بعدش که واسه خودم مرور می کردم می دیدم هیچی یادم نیست 😬

 

عصر مامان گفت منو می بری دکتر؟!

 

یه مدت بود زانوش اذیت می کرد ولی من می ترسیدم بره دکتر، تا اون روز که حس کردم واقعا داره اذیت میشه....

 

یکم بعد خودش گفت تو درس داری، با خاله کوچیکه میرم... و با هم رفتن....

 

اون شب داداش کوچیکه و خانمش شام اومدن پیش مون..

 

دوشنبه ۲۳ تیر دوش گرفتم.... وارد روزای گل و بلبلم شدم...

 

ساعت حدود ۱۰ صبح آقای دکتر زنگ زدن که تا ظهر اگه راننده اومد میدم تست ها رو برات بیاره.....

 

من هی منتظر شدم دیدم خبری نیست.. ساعت ۱.۵ بعد از ظهر زنگ زدم گفتم چی شد؟!

 

گفتن تست ها رو خونه جا گذاشتن! 🙄

 

واسه شام داداش بزرگه اینا اومدن پیش مون...

 

سه شنبه ۲۴ تیر بکوب درس می خوندم.. شدیدا استرس داشتم اما خسته هم شده بودم....

 

حوالی ظهر خاله کوچیکه اومد پیش مون.. با داداش بزرگه کار داشت.. زنگ زدم داداش بزرگه هم اومد که دیدیم نی نی هم همراهشه 😍

 

عصر زن داداش بزرگه حلوا زعفرونی درست کرده بود که یه ظرف هم برای ما آوردن 😋 یه دل سیر نوش جان کردم....

 

تا شب هی می رفتم توو سایت برای گرفتن کارت ورود به جلسه ی آزمون اما هیچ خبری نبود! تا شب که استاد توو کانال اعلام کردن به خاطر وضعیت قرمز آزمون کنسل شده!

 

امروز چهارشنبه ۲۵ تیر...

 

دوش گرفتم و بعدش زنگ زدم به آقای دکتر گفتم تست ها چی شد؟!

 

گفتن این روزا خیلی درگیر بودم و اصلا حواسم نبود و هی تست ها رو با خودم می برم و میارم......

 

گفتن یکی از همکاراشون هم به خاطر کرونا فوت شده ☹ یه خانم ۳۲ ساله که یه بچه ی ۴ ساله هم داشته 😔

 

گفتم کی فوت شدن؟!

 

گفتن یکشنبه که رفتن کلینیک فلان شهر بهشون خبر دادن......

 

من همون یکشنبه، شب بود حدود ساعت ۹.۵ اینا فکر کنم... زنگ زدم بهشون تا یه سوالی ازشون بپرسم، هنوز همون کلینیک بودن، دیدم صداشون گرفته ست... پرسیدم خوبین؟!

 

گفتن آره مرسی، خوبم.....

 

یکم بعد دوباره پرسیدم صداتون یه جوریه ها، خوبین واقعا؟!

 

گفتن آره خوبم، عالی ام 😐

 

گفتم چه عجب گفتید عالی هستم! خدا رو شکر!

 

ریز خندیدن! 😒

 

دوستانی که میگید من نسبت به ایشون خیلی بی تفاوتم و ساده از کنار حال بد شون می گذرم... بفرمایید تحویل بگیرید 😏 والا ایشون خودشون کِرم دارن!

 

شما هم که باشی، وقتی چند بار سوال کنی و جواب سربالا بگیری، بعدش بی خیال میشی 😒

 

والا 😁

 

خلاصه امروز توو ادامه ی حرفامون از اوضاع کلینیک و ساخت و ساز پرسیدم و بهشون گفتم پس کی میخواید تست ها رو بهم برسونید؟!

 

گفتن یه نگاه کنن ببینن چند تاست، بهم زنگ میزنن....

 

دو دقیقه بعد زنگ زدن و گفتن می تونی شنبه بیای کلینیک توو فلان ساعت انجام بدی؟!

 

گفتم بله می تونم!

 

در نتیجه قرار شد شنبه بریم کلینیک و تراکتور وار کارا رو انجام بدیم 😁

 

جالبه که برای شنبه و کلا هفته ی بعد نوبت هم دادیم! دیگه نمی دونیم وضعیت دقیقا چه جوری میشه.....

 

...

 

راهنمایی نوشت: دوستانی که توو خونواده بچه ی کوچیک دارید، بچه های شما هم خیلی ضربه می خورن؟! شیطون و بازیگوشن؟!

 

نی نی ما خیلی شیطونه.. نمیگم بیش فعاله ها، نه... مثل خیلی از بچه ها شیطونه و خب می دونم طبیعیه.. اما اینکه حس می کنم خیلی زمین می خوره و یا همیشه سر و صورتش ضربه می خوره و خراشیده و کبوده ☹ و من واقعا ناراحت میشم....

 

مامان و باباش مواظبشن، حرفم این نیست که کوتاهی می کنن، نه اصلا... ولی می خوام ببینم باید چیکار کرد؟!

 

مدام دوست داره بازی کنه که براش کم نمی ذاریم.. حتی مامان و بابا که سنی هم ازشون گذشته بچه میشن و پا به پاش بازی می کنن... عاشق بازی های هیجانی و بدو بدوئه... مثلا عاشق اینه باهاش دنبال بازی کنم.... ولی خب خطرناکه دیگه...

 

میشه از تجربه تون برام بگید؟؟ ❤

 

...

 

عنوان نوشت: ترانه ی "خنده هاتو قربون" از محمّد علیزاده ی عزیزم 😍

 

 

 

 

  • مادام کاملیا

نظرات (۱۵)

سلام عزیزدلم خوبیییی؟؟ 

خببببب خداروشکر امتحان کنسل شد😂

حتی الان که خودم معلم و استاد موسسه شدم بازم خجالت نمیکشم و از کنسل شدن امتحانا خرکیف میشم🤭🤣 قباحت داره🥴

جون کیک هلو تا حالا نخوردم. البته دو روزه به هیچ خوراکی ای میلی ندارم😒

اخی خدا رحمتشون کنه و کاش خلاص میشدیم از کرونا🙏🏻

میدونی جواب این خوبیاتو میگیری؟ جواب اینکه از شادی بقیه و زن داداشات شاد میشی؟ حواست به حالشون هست؟😍🌺 هیچی ارزشمندتر از این قلب مهربونت نیست.

اخخخخ نی نی دخترخالمم همینه. شاید بخاطر این پارک نرفتن ها و خیلی کم بیرون رفتن ها باشه که بچه ها میل شدید به بدو بدو تو خونه دارن. اخه بیرون نمیرن بازی کنن خسته شن. 

پاسخ:
سلام قشنگ ِ من، خوبم شکر
آره واقعا 😂 هر چند باز با خودم میگم کاش می دادم و راااااحت می شدم 😬 احتمالا بعدشم به خاطر خراب کردن و افتادن می اومدم ناله می کردم 😂
عزییییییزم 😍 آخه شما معلّم و استاد خوبه هستی 😘 شاگردات چقدرررر خوشبختن که شما رو دارن ❤
الهی دورت بگردم.... مری خیلی مواظب خودت باش
خدا همه ی رفتگان رو بیامرزه
وااای مری 😢 احساساتی شدم با حرفت..... نمی دونم چی بگم.... ممنونم ازت ❤
به نکته ی جالبی اشاره کردی 🤔 نی نی طفلی از وقتی راه افتاد درست و حسابی پارک و بیرون نرفت، اسیر قرنطینه شدیم و طفلی نفهمید توو هوای آزاد بازی کردن چطوریه......

سلام هدیه جان

من یه خواهر زاده 17 ماهه دارم. پسرخوبیه ارومه مهربونه. خیلی کم پیش میاد گریه کنه. ولی برای مثال اگه چیزی دستش باشه و ازش بگیری با حرص سرشو به اولین چیز سفتی که اطرافشه میکوبه. مثلا دیوار، زمین، میز. و بار اخر  بخاطر اینکه رفته بودیم بیرون و نمیخواست بیاد خونه کلی گزیه کرده بود وقتی دیگه ارومتر شد دندوناشو با شدت به هم میکشید و چون سرش رو شونم بود کاملا حس میکردم عصبیه و یا حرص داره. راستش اوایل فکر میکردیم طبیعیه ولی داره بیشتر میشه و این نگرانمون کرده. امکانش هست  از اقای دکتر در این مورد سوال کنید؟ممنونم

و اینکه این رفتارارو از کسی یاد نگرفته یعنی مطمئن هستیم کسی اینکارو انجام نداده که ببینه و یاد بگیره 

پاسخ:
سلام عزیزم
این کوبیدن سر به یه چیز سفت رو من توو خیلی از بچه ها دیدم متاسفانه، حتی نی نی ما هم گاهی انجامش میده! مثلا توو بغلم هست و سرش روو شونمه، واسه خواب هم لج داره، یهو می بینی سرشو می کوبه به استخون شونه م!
به قدری ناراحت میشم که حد نداره.....
یه بار یادمه از آقای دکتر سوال کردم، اولین چیزی که گفتن این بود "آیا پدر و مادر در حضور بچه بحث و دعوا می کنن؟!"
جواب من نه بود! ولی الان سوال شما باعث شد که یه بار دیگه جدی تر بشینم و در موردش با آقای دکتر صحبت کنم
چشم، در اولین فرصت ازشون می پرسم و میام اینجا میگم 🌹

به به چه اولش قشنگ شد سلام بر شما زیبا بانو.شما از شادی زن داداش بزرگه هم شاد میشی دمت گرم. منم دوست دارم سحر خیز با شماااا لامصب نمیشه هر شب به امید صبح زود بیدار شدن میرم زودتر بخوابم اما صبح زودتر از 8 8 و نیم بیدار نمیشم. اااا صدای چی بود؟؟؟بابا هنرمند کیک هلو دم شما گرم. ای بابا امتحان چی میگه این وسط؟؟البته که منم دارم !!! هاها دکتر فراموشکار

به به حلوا نوش جان. چه حالی کردی امتحان کنسل شدااا. ای بابا خدا رحمتشون کنه خانم دکتر رو. والا ایشون خودشون کِرم دارن! آره عزیزم کرم از خودشونه ووولا شما خودتو ناراحت نکن. آره عزیزم نی نی ها همینن من خواهرزادم انقد اینجوری بود خواهرم کل خانه رو بخاطرش موکت کرد تا 4 سالگیش.

پاسخ:
سلام الهام جانم 😍
قربون شما برم من ❤
می فهمم الهام... مثلا واسه منی که به سختی می خوابم و با کوچک ترین و ریزترین حرکات هم از خواب می پرم و کلا کیفیت خوابم افتضاحه، زود بیدار شدن شاهکاره....
ولی به نظرم ۸.۵ هم بد نیستا.. من خیلی وقتا که زود بیدار میشم الکی توو تخت ول می چرخم تا ۸ اینا شه بعد پاشم 😂
نمی دونم صدای چی بود دقیقا..
کیک هلو 😍 دلم خواست 😋
بله بله.. بشینیم سر درس و مشقامون بلکه رستگار شویم 😁
هم حال کردم هم می گفتم کاش می دادم راااااحت می شدم! 🙄
خدا رفتگان شما رو هم بیامرزه
آره والا، کِرم دارن...
عزیییییییزم.. پس همه ی نی نی ها همینن ❤
  • آتشی برنگ اسمان
  • چقددددد خوب و مهربونی

    همین...

    پاسخ:
    خوبی و مهربونی از خودته ❤

    سلام هدیه جون. طبق تجربه خودم اگه چیز تیز و خطرناکی نباشه دوروبرشون به ندرت اتفاق بدی میفته توی این به درو دیوار خوردنها. فقط مواظب گوشه میزو اینا باشیم انشالا مشکلی نیست.

    پاسخ:
    سلام ژاله جانم
    چیز تیز و خطرناک که معمولا نیست، مگه اینکه از یه جایی یه چیزی برداره! ولی خب توو همین به در و دیوار خوردن ها صورت و بدنش کبود میشه ☹
    ان شاءالله

    سلام

    چطوری کاملیا

    خوبی  ؟ روبراهی ؟رو به رشدی ( به قول نقی )

    پدر و مادر ، برادران گرامی ، زندااش های معزز ، نی نی و علی الخصوص آقای دکتر همگی خوبند ؟ سلام منو به همشون برسون ( می دونم نمیرسونی 😉 )

    چه عجب تنبل خانوم به درس و مشق شون هم نیم نگاهی انداختند ! آخه چند وقتی هست که از درس و مشق و ورزش خبری نیست ! همش صحبت کیک هلو ک کیک پرتقال و شیرینی و غذاهای خوشمزه هست 😉 شما تو خونه ترازو دارید ؟ یه وزن هم کنید خودتون رو بد نیستااااا 😅 

    ایشالله خدا به پدر و مادر سلامتی کامل و عاجل بده ، تو برای دور دور کردن وقت داری و برای بردن مامان به دکتر وقت نداری ؟! شانس آوردی خیلی از اینجا دوری و الا پروتکل بهداشتی و اسلامی رو میذاشتم کنار و .... لا اله الا الله لعنت خدا بر شیطون . 

    نبینم پشت سر موکل من ( آقای دکتر ) چیزی بگیااااا گفته باشم ! نگی نگفتی 

    بله همه بچه ها شیطون هستند و بازیگوش ، اگه نباشند جای سوال داره ! از مادر عزیزت بپرس که هدیه بچه گی هاش چطور بوده ؟! تو الان که بیست و اندی سالت هست این همه شیطون و بازیگوشی میخوای این بچه دست به سینه بشینه رو کاناپه با عمه اش فیلم lncendies ببینه !!😅

    کاملیا یه کم بیشتر هوای موکل منو داشته باش . ممنون

    برقرار باشید . به امید دیدار

    پاسخ:
    سلام جناب میفروش
    خوبم ممنونم
    خدا رو شکر همه خوبن.. الهی که شما و خونواده ی محترم هم سلامت باشید
    آره واقعا، این روزا یکم هنر و حوصله به خرج میدم می شینم پای درس و مشقم 😩 ورزش که دوباره کلا تعطیل شد! این قلم رو هم از سر بگیرم عالی میشه... یادش بخیر یه زمانی توو خونه چه با اراده ورزش می کردم.....
    بله ترازو داریم و خدا رو شکر عدد عجیب غریبی رو نشون نمیده 😁 وزنم میشه گفت ثابته و حواسم هست.. اما خب قبول دارم مصرف شیرینی جات و کلا هله هوله جات زیاد شده که اصلا خوب نیست
    ان شاءالله، ممنونم
    مامان خودش ترجیح میده با خواهرش بره به کاراش برسه! خاله کوچیکه پایه ی پیاده روی ها و خرید کردن ها و دور دور کردن هاشه کلا
    ولی خدایی درس داشتم دیگه، به مامان نگفته بودم ولی بابت همون بیرون رفتن کلی استرس داشتم چون کلی از وقتم رو می گرفت و خسته م می کرد!
    پشت سر که چه عرض کنم؟! جلو روشونم میگم 😂
    از مادرم بپرسید من چطوری بودم؟ یه کلمه توو جواب تون میگه "شارلاتان" 😑 بله تازه کلی هم اثر جراحات مختلف روو بدنم هست 😂
    من الان سی و اندی سالمه 😏 شیطون و بازیگوشم؟! 🤔 عجبببببب
    والا این ماییم که روو کاناپه باهاش لم میدیم و کارتون می بینیم 😂
    موکل شما به اندازه ی کافی وکیل دارن که هواشون رو داشته باشن!!! نیازی به من ندارن! والا
    در پناه خدا

    نی نی جانمان پوستش سفیده؟ اگر اینطور باشه خیلی بیشتر ضربه ها و خراشها خودشون رو نشون می دن. اما باور کن طبیعیه. بچه باید بدو بدو کنه تا انرژیش تخلیه بشه دیگه.

    الهی بگردم. این همه خوندی آخرم کنسل شد. چه حرص آدم در میاد.

    خیلی مواظب خودت باش عزیزدلمممممم 

    پاسخ:
    آره ویرگول جان، سفیده
    همینطوره.. پوستش خیلی حساسه و سریع قرمز و کبود میشه.. دیدن این خراش ها و کبودی ها بدجوری قلبم رو مچاله می کنه
    اوهوم درسته، واسه همین پا به پاش بازی و شیطنت می کنم تا کیف کنه
    چی بگم ویرگول؟ دیگه خودت می دونی اینجور وقتا آدم چه حالیه
    چشم، شما هم مواظب خودت باش ❤

    سلام عزیزم

    اسیر عالی بودن اقای دکترم😐

    مگه نمیگی درحال تعمیرات و تغییر دکوراسیون هستید . پس چجوری به بیمار نوبت دادین 

    هدیه داستان امتحان خیلی باحال شده بوخودا😂فقط اونجا که گفتی من دیگه روم نمیشه برا شما استوری بذارم کلی خندیدم . بذار بابا مارو در جریان قرار بده😁

    راجبه نینیتون فک کنم عادیه ! اخه بچه خواهرمم همینطوری بود طوری که همه شک داشتیم بیش فعال باشه بردنش تست گرفتن گفتند نرماله ولی هوشش از هم سنهاش بالاتره بعضی چیزا که برا بازی مثلا دستش میدید براش خیلی سادس بخاطر همین لجبازی میکنه و دوس داره کارای هیجانی بکنه یا همش بدوعه . خلاصه فکر نمیکنم جای نگرانی باشه ، قال فاطمه دکترای کودک شناسی😆

    ولی بدون شوخی اره با اقای دکتر مشورت کنید . بوس به کله خودت و نینیتون

    پاسخ:
    سلام فاطمه جانم
    والا 😐
    من از کلینیک و وضعیتش اطلاع دقیقی ندارم ولی آقای دکتر می گفتن یه بخشی از کار انجام شده و یکی رو هم آوردن کلینیک رو تمیز کرده
    نوبت خب یه سری کارای پزشکی قانونی ضروریه، باید انجام شه
    آره والا 😂 باور کن روم نمیشه، هی میام میگم فلان روز آزمونه، بعد یه ساعت بعدش میام میگم نه آزمون نیست 😅 این همه شل کن سفت کن مایه ی شرمندگیه 😂
    ای جاااان، الهی که همیشه بخندید، من که از خنده هاتون کیف می کنم 😍
    نی نی از بازی های نشستنی خوشش نمیاد! عاشق بدو بدو و بازی های هیجانیه.. خب درک می کنم چون خودمم اینجوری بودم 😁 ولی وقتی ضربه می خوره ناراحت میشم.... اینش نگرانم می کنه
    دکترای کودک شناسی 😂
    قربونت برم 😘
  • مامان رونیا و رویسا
  • عه

    من از اینجا آنفالو نکردم 😂😂😂😂😂😂

    چطوری😘😘

    راسی ی مدته می خوام ازت بپرسم خواب شبت چ جوریه

    فراموش می کنم

    بهتر شده؟

    کیک هلو.. هوم به به

    درست نکردم ولی باید خوشمزه باشه😍

     آقا من نمی تونم خیلی تایپ کنم

    واست وویس می فرستم راجع ب نی نی داری😂😂😂😂

    پاسخ:
    عهههه بدجنس 😂😂😂
    خوبم عزیزم، شکر 😘
    یه مدت بهتر شده بود ولی خب الان دوباره بهم ریخته.. سخت می خوابم، و وقتی صبح پا میشم کماکان حس خستگی دارم 😩 گاهی یه جوری میشه که انگار دوست ندارم بخوابم!
    آره خیلی خوشمزه ست 😍 هلوی من یکم ترش هم بود، مزه ی ترش و شیرین کیکش باحال بود
    عزیییییییزم 😍 مرسی جان دلم 😙

    سلام

    خوبی هدیه ، نبینم به دوستم (کاملیا ) بگی شارلاتان !

    سلام ویرگول

    خوبی شما ؟ رسیدن بخیر

     شصت و سه روز غیبت موجه یا غیر موجه داشتی !

    ایشالله خیر بوده ، غیبت تون محسوس بود.

    برقرار باشید به امید دیدار

    پاسخ:
    سلام
    خوبم ممنونم
    من که نمیگم، مامان میگه 😂
    خب ویرگول جان از اینجا به بعد با شما هستن.....
    🌹
  • آیدا سبزاندیش
  • سلامممم

    خب معمولا بچه های کوچیک دلشون میخواد کشف کنن و همه چی براشون تازگی داره و اگر تو محیط خونه بدو بدو کنن اتفاق خاصی نمیفته بچن دیگه اما بیرون از خونه بهتره مراقبشون باشیم. لگو بازی و عروسک بازی میتونه بازی های نشستنی خوبی باشه. 

    پاسخ:
    سلام عزیزم
    توو خونه هم بدو بدو هاش گاهی باعث میشه زمین بخوره و سرش به دیوار و چوب مبل و میز و سرامیک و اینا بخوره
    کلا نسبت به ضربه به سر بچه ها خیلی حساسم.. زمانی که راه میفتن کنترل شون واقعا سخت میشه
    لگو رو دوست داره ولی به مدت خیلی کوتاه! بازی های نشستنی حوصله ش رو سر می بره 😅
    امان از دست شون

    سلام

    خوبی ؟ سالمی ؟ کجایی تو دختر ؟

    یهو میذاری یه هفته به وبت سر نمیزنی !

    مگه میشه ؟! مگه داریم ؟!

    برقرار باشید . به امید دیدار

    پاسخ:
    سلام
    خوبم ممنونم... همین جام
    یه هفته که خوبه، سابقه ی بیشتر از این رو هم دارم!
    در پناه خدا

    هدیه نازنین من چطوره؟ خوبی مهربونم؟

    یهویی بد جوری دلم هواتو کرد. الهی خوش باشی عزیزدلم :* 

    پاسخ:
    خوبم باران جانم
    الهی دورت بگردم 😍 از بس که مهربونی شما 😙

    هدیه ی قشنگم.. نمینویسی برامون؟ 

    یکم از تلخ‌ کامی‌های این روزا جدامون کنی..❤️

    پاسخ:
    می دونم خیلی طول کشید، شرمنده م....
    عزییییییزم ❤ الهی که همیشه شیرین کام باشید 🌸

    وااای هدیه؟؟ 🤔🤫من آمدم فکر کردم پست جدید گذاشتی و میخوندم میدیدم این پست رو خوندم 🤔بعد دیدم نظرم نیس حالا نگرد کجا بگرد! 🤨نگو حواسم نبوده تو پست قبل نظر گذاشتم!!😏🙄 خلاصه کلی گیج بازی درآوردم!! 🥱😴حال میکنی چقدر دوست باهوشی داری؟! 😝😜

    اوووف... من برم برا خودم و این آیکیوم یک اسپند درست و حسابی دود کنم که خدایی نکرده چشم نخورم!🤪🤪 دیگه این حد آیکیو میزنه چشم و چار همه رو درمیاره والاااا🥳🤭🤭🤓

    پاسخ:
    اِی خدااااا 😂 از دست تو 😂
    یعنی عاشقتم ❤
    هم باهوشی و هم خییییییلی بانمک 😍 پس چی؟! عزیزدلمی 😙
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی