شیطنت های ذهن من

هرگاه شخصی کسی را برای گناهی سرزنش کند، نمیرد تا خود به آن گناه مرتکب شود. امام صادق (ع)

شیطنت های ذهن من

هرگاه شخصی کسی را برای گناهی سرزنش کند، نمیرد تا خود به آن گناه مرتکب شود. امام صادق (ع)

غار نشینی

شنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۹، ۰۹:۵۱ ب.ظ

 

سلام دوستانم

 

نبودنم رو به بزرگواری خودتون ببخشید 🌸

 

یه مدته توو غارم.... و خب می خوام فعلا هم بمونم!

 

حالمم؟! خوبم ولی خوب نیستم! دقیقا حالم همینه!!

 

ببخشید که نگران تون کردم.... مواظب خودتون باشید 💗

 

 

  • مادام کاملیا

نظرات (۱۳)

سلام عزیزم اگه میخوای حال روحیت خوب بشه باید پدر و مادرت رو راضی کنی . بهشون احترام بگذاری حتی اگر به تو زور بگویند وناراحتت کنن . باید در مقابل ازار پدر و مادر صبور بود تا خدا فرج حاصل کنی و روابطتتان را درست کند . نماز اول وقت بخون . رابطه ات رو با خدا قوی کن . سعی کن گناه نکنی قران بخون صحیفه سجادیه بخون عاشق خدا شو حالت خوب میشه قول میدم قول

پاسخ:
سلام مریم جان
ممنونم بابت پیشنهادات تون 🌹

سلام هدیه قشنگم...مراقب خودت باش عزیز دلم... منتظرتیم

پاسخ:
سلام عزیز ِ من 💛

سلام

... و اما بعد

دوباره از چه هدیه غار نشین شد

دل یک جمع زین حالت غمین شد

 نه نصیحت میکنم نه میدهم پند

نمی دانم چه شد که اینچنین شد

ولی بسیار مشتاقم ز اعماق وجودم

سرآید این فراق چون دل حزین شد

تمنا میکنم از سوی یاران مجازی

بیا چون گونه با ژاله قرین شد

 

تقدیم به شما

ببخشید فی البداهه بهتر از این نمیشه 

برقرار باشید . به امید دیدار

پاسخ:
سلام جناب میفروش
به به اینجا رو ببین 😍 چه می کنه این شاعر 👏
دست شما درد نکنه، محبت کردید.. من رو شرمنده کردید 🌸
عالی بود

هدیه مهربونم امیدوارم هر چه زودتر حالت خوب خوب شه و حسابی پرانرژی برگردی.

پاسخ:
عزیییییزم 😍 ژاله ی مهربونم 😙

عزیز دلی منتظرت میمونم

پاسخ:
😍🤗😘
  • مامان پارسا رایا
  • هدیه بیا از خودت خبر بده دخمل جون نگرانتم اخه هر روز میام سر می زنم به امید یه خبر خوب ازت   از خدا بهترین ها رو واست می خوام

    پاسخ:
    دورتون بگردم 💛
    برگشتم عزیزم 😍 ممنونم از لطف و محبت تون 🌹

    دلم برات تنگ شد هدیه

    پاسخ:
    من به فدای دلت 💛

    غااار نشینی؟!!!!! 😪😪اوووم...🙄 داغون میشم وقتی میبینم حال دلت خوووب نیس...😭😭

    با اینکه خیلی دلم برات تنگ شده اما برام حال دلت مهم ترین چیزه...💖

    دوست دارم خوشدلم 😘😘و قربون دل گرفته ات بشم💔💔

    پاسخ:
    الهی بگردم... خدا نکنهههه 💛
    منم دوستت دارم قشنگم 😍😙 الهی که همیشه سلامت باشی 🤗

    الهی من فدای این غارنشین عزیزم بشم 

    سلام نازنینم

    خوبی هدیه جونم؟ دلم خیلی برات تنگ شده. 

    هر جا هستی سلامت و خوب باش . باشه؟ 

    پاسخ:
    خدا نکنه باران عزیزم 💛 الهی که همیشه سلامت باشی
    سلام مهربونم
    خوبم...
    منم دلم کلی براتون تنگ شده بود 🤗
    قربونت بشم من آخه 😙

    سلام

    کجایی تو دختر ؟ عجبااااااا

    ایشالله هرچه زودتر برگردی و بنویسی برامون از خودت و اتفاقات این چند وقته  ، تو بیا بنویس ، قول میدم اگه زیاد هم بنویسی اعتراض نکنم . 

    برقرار باشید به امید دیدار

    پاسخ:
    سلام
    واااای جناب میفروش قراره اعتراض نکنن 😄 یکی ناپلئونی رو بیاره 😁
    ممنونم از شما

    هدیه جون بیا دیگه🥰😕

    هی سر میزنم ولی نیستی امیدوارم هرجا هستی خوب و خوش و سلامت باشی عزیزم❤💐😘

    پاسخ:
    عزییزدلم 🤗 اومدم....
    صنم مهربونم 😙

    بهتری عزیزم ؟ 

    کاش بهتر باشی 

    پاسخ:
    بهترم آبان جانم 💛

    سلام.ان شالله آرامش به دلت برگرده و حال دلت خوب بشه

    پاسخ:
    سلام آرزو جان
    ممنونم 💜
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی