شیطنت های ذهن من

هرگاه شخصی کسی را برای گناهی سرزنش کند، نمیرد تا خود به آن گناه مرتکب شود. امام صادق (ع)

شیطنت های ذهن من

هرگاه شخصی کسی را برای گناهی سرزنش کند، نمیرد تا خود به آن گناه مرتکب شود. امام صادق (ع)

پست ثابت

شنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۸، ۰۹:۴۱ ق.ظ

گاهى کسى شما را قضاوت می کند... 

همیشه لازم نیست دفاع کنید!

قضاوت صفتى ناپسند است!

و او به محض ِ  قضاوت شما...

حتما در آن شرایط امتحان خواهد شد!

خدا مدافعى (بى نظیر) است!



پ.ن: دوستانم این پست ثابت هست و مطالب جدید در زیر این پست قرار می گیرن!


  • مادام کاملیا

نظرات (۱۸)

سلام هدیه جان چرامن نمیتونم وارد وبلاگت بشم؟؟

پاسخ:
سلام عزیزم
الانم نمی تونی؟

سلام هدیه جونم

وبلاگ جدید  مبارک خانوووومممم

انشالله که همیشه با حال خوب پست بنویسی

دوست داشتی رمز بهم بدی ممنون

پاسخ:
سلام خاطره جان
ممنونم
ان شاءالله، ممنونم از محبتت
رمز چی رو دوستم؟

خونه نو مبارک خانومی

تو فقط بنویس حالا جاش فرقی نمی کنه (بوس نداره چرا اینجا آخه)

پاسخ:
قربون شما
عزییییییییزم، ممنونم ازت 😙

💜

پاسخ:
😍

سلام. مبارک باشه هدیه جون.. الهی که بهترین و قشنگ ترین اتفاقات در اینجا ثبت بشه.

پاسخ:
سلام سمانه جان، ممنونم عزیزدلم
آمین

امیدوارم تو وب جدید فقط وفقط از شادیها وموفقیتهات بنویسی 

پاسخ:
قربون شما برم من، ان شاءالله

سلام گلی جاااانم

وب جدید مبارک عزیزم

ان شالله تمام ثبت خاطرات به دل خوش وشادی باشه مهربونم

برات بهترین و آرزومندم 😘😘😘😘

پاسخ:
سلام شیدا جانم
ممنونم
ان شاءالله 😍
فدای شما بشم من ❤😙

سلام وب جدید مبارک

پاسخ:
ممنونم

سلام 

 

چه حسه جالبیه انگار واقعا خونه نو اومدی 

 

به به خونه نو مبارک 

پاسخ:
سلام
همینطوره
ممنونم روشنک جان

هدیه سلام! خونه جدید اومدی؟ چرا؟ خوب بود که اونجا... چیزای خوب خوب نوشته بودی... امیدوارم خوب باشی خوشگل... نگرانتیم... بنویس از خودت عزیزم. بوووس.

پاسخ:
سلام
راستش هنوز با اینجا راحت نیستم، بلاگ اسکای برام راحت تر بود چون من اکثر پستامو با گوشی میذارم اونجا انگاری بهتر بود
می نویسم ان شاءالله
بوس

سلام عزیزم خونه جدید مبارک

پاسخ:
ممنونم عزیزم

سلام هدیه جان، فکر میکردم که با رمزی شدن پستت دیگه هیچوقت از احوالت با خبر نمیشم، خوشحال میشم که رمز جدید رو به من هم بدی، اگر هم مایل نیستی من به حریمت احترام میذارم و برات ارزوی موفقیت و روزهایی پر از شادی و ارامش رو ارزو میکنم

پاسخ:
سلام گلم
رمز چی رو دوستم؟
وب قبلی به مرور رمزی میشه، رمزشم پیش خودم محفوظ می مونه... قرار نیست رمزش به کسی داده شه چون احتمالا دیگه اونجا نمی نویسم
ممنونم ازت

شروع تازه مبارکه

پاسخ:
ممنونم

سلام عزیز مهربونم

چطوری خانومی؟ خوبی؟ همه چیز رو براهه؟ 

وبلاگ جدیدت مبارک گلم

الهی تو این وبلاگ همیشه خبرهای خوب برامون داشته باشی

 

پاسخ:
سلام بارانم
خوبم عزیزم، شکر... سعی می کنیم روبراه باشه
ممنونم
آمین، قربون محبتت

هدیه جان من اشتباه متوجه شدم فکر میکردم پستهای وبلاگ جدیدت رمزی خواهد بود خیلی خوشحالم که دوباره همراهتم

پاسخ:
عزییییییزم... فدای سرت، شاید من درست بیان نکردم
منم خوشحالم که دارم تون

سلام عزیزم

الهی شکر که سلامتی

شاید درست نباشه بگم، ولی من اصلا حسِ خوبی نسبت به اخمالو نداشتم. یعنی بعد از اون همه سختی واقعا دلم نمیخواست کسی واست ناز کنه. 😁

خوش باشی عزیز دلم 😘😘

پاسخ:
سلام رفیق جان
ممنونم
ای جااااان.... خب حست درست بود، با اینکه توو لحظه ی اول ازش خوشم اومده بود ولی بعدش دیگه با اخلاقش باعث شد از چشمم بیفته
فدای شما ❤😙

سلام 

خوبی کاملیا ؟

میگمااااااااااااااااااااا

من تو رو گم کردم! یا تو منو !؟

برقرار باشید . به امید دیدار

پاسخ:
سلام جناب میفروش
ممنونم
همه مون به نوعی گم شده ایم!
در پناه خدا

عقیده دارم نمیشه قضاوت نکرد ، با وجدان خودت تنها که شدی ، ببین خودت اینکارو کردی ؟ ولی اگر هم اینکار را هم کردیم باید حرف هر 2 طرف را شنید ، حتی میگم باید رفت و یکسالی با شرایط و امکانات یک نفر زندگی کرد تا بشه تا حدی برای کاری که کرده بشه قضاوتش کرد

پاسخ:
ببخشید متوجه منظورتون نشدم....
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی