شیطنت های ذهن من

هرگاه شخصی کسی را برای گناهی سرزنش کند، نمیرد تا خود به آن گناه مرتکب شود. امام صادق (ع)

شیطنت های ذهن من

هرگاه شخصی کسی را برای گناهی سرزنش کند، نمیرد تا خود به آن گناه مرتکب شود. امام صادق (ع)

معنای زندگی

پنجشنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۹، ۰۲:۴۶ ب.ظ

 

 

سلام به دوستان ِ جان ❤

 

بعد از مدت هاااا اومدم پست بذارم 🙈

 

حرف زیادی برای گفتن ندارم چون خیلی وقته توو سررسیدم چیزی نمی نویسم و خب حافظه م هم.... خودتون بهتر می دونید 😉

 

دیشب فیلم "downfall" محصول ۲۰۰۴ رو دیدم.. در مورد اون چند روز پایانی سقوط هیتلر... یه جاش که قشنگ فیلم رو نگه داشتم و گوله گوله اشک ریختم.. تاثیرگذار بود..

 

شب قبلش هم فیلم "green book" رو برای بار دوم دیدم و بازم لذت بردم

 

توو این مدت چند تا کتاب هم خوندم و تموم کردم... اولیش که همون "زندگی خود را دوباره بیافرینید" بود.. یکم تخصصیه ولی به شدت عاشقش شدم.. دومی کتاب "والدین سمی" که به نظرم لازمه همه مون بخونیمش 👌

 

کتاب بعدی که امروز تمومش کردم "انسان در جستجوی معنا" از ویکتور فرانکل عزیزم... با خوندنش می فهمی که حتی توو رنج هایی هم که می بری باید به دنبال معنا باشی چون حتی رنج هات هم معنا دارن

 

باشگاه هم دو هفته ست که راه افتاده و هر چند جلساتش خلوت برگزار میشه اما خب بازم خوبه

 

با دوستان باشگاه، مربی و دوتا دیگه از بچه ها که خواهرن، برنامه ی پیاده روی هم گذاشتیم که کلی راضی ام و از مسیر پیاده روی مون لذت می برم 😍

 

حتی امروزم قراره ساعت ۳.۵ بریم ان شاءالله.. گفتم بیام توو فرصتی که دارم قبل از آماده شدن یه پست بذارم و برم

 

تولّد امسالم غریبانه برگزار شد.. چون که زن داداش کوچیکه به کرونا مبتلا شده بود و خب توو قرنطینه بود.. داداش کوچیکه کیک گرفت و تنهایی اومد سورپرایزم کرد 😍 با مامان و بابا ۴ تایی یه جشن ۵ دقیقه ای گرفتیم و تمام 🙄

 

اما چند روز بعدش با دخترخاله به رسم هر ساله رفتیم دور دور و شام تولّد خورون 😁

 

دیگه چی بگم؟ 🤔

 

آهااان... دو سه روزه فکرم درگیر "کاپ قاعدگی" شده 😁 یادمه چند سال پیش خیلی در موردش تحقیق کرده بودم، دوست داشتم بگیرم اما خب وحشت داشتم.... الانم که دوباره درگیرم کرده از تصور استفاده ش یه جوری میشم! ولی خب خودمونیم، خیلی راحت میشه آدم... نمی دونم چطوری باید از نظر ذهنی و روانی خودمو آماده کنم؟ پووووف

 

مژه هامم کماکان کاشته.. هر ماه که ترمیم می کنم بعد از یه هفته میگم این ماه دیگه ماه ِ آخره و دیگه ترمیم نمی کنم! نشون به اون نشون که تا وقتش میشه تندی نوبت می گیرم و می پرم ترمیم 😂

 

خدایی خیلی خوبه.. موقع بیرون رفتن فقط یه ضدآفتاب بی رنگ می زنم و تمام! به لطف کرونا و ماسک دیگه از رژ هم خبری نیست 😂

 

شستشو و مراقبتش هم اوکیه.. فقط اونجایی میره روو اعصاب که مثلا چشم راستت مژه داره خوشگل ولی چشم چپت کچل شده 😥 خب چه وضعه؟! چرا هماهنگ نمی ریزن؟! چرا تا به تا؟! 😩

 

فعلا همینا... چیز دیگه ای یادم نمیاد که تعریف کنم 🤔

 

مواظب خودتون باشید ❤

 

 

 

 

  • مادام کاملیا

نظرات (۱۱)

سلام

خوبی؟

ان شاالله خوش باشی همیشه

زنداداش کوچیکه کروناش شدیده یا خفیف؟

راستی میری باشگاه از کرونا نمی ترسی ؟

کاشت مژه درد نداشت؟

باید جالب باشه

بعدا مژه های اصلی آدم رو داغون نمی کنه؟

 

پاسخ:
سلام جانم
خوبم خدا رو شکر
ممنونم
شدید نبود ولی خب حالش خوب هم نبود... قرنطینه ش تموم شده و الان شکر خدا کاملا خوبه
نه نمی ترسم، چون خلوته، بعدشم رعایت می کنیم.. ولی خب درستش اینه که بیشتر احتیاط کنیم
نه اصلا درد نداشت
نمی دونم.. من شنیدم اگه چسب خوبی استفاده بشه و کاشت اصولی باشه مژه های اصلی صدمه نمی بینه.. اما خب بازم به هر حال روی مژه های اصلی میان مژه می کارن، پس تا یه حدی ضعیف شدنش طبیعیه

هدیه نازنینم تولدت مبارک باشه هر چند غریبانه.

منم کتاب انسان در جستجوی معنا رو خیلی دوست داشتم و آفرین برای پیاده روی. واقعا تحسینت می‌کنم. 

و...کاپ قاعدگی منم نمیتونم باهاش کنار بیام. 

پاسخ:
ممنونم ژاله ی عزیزم
چه عالی 😍 با خوندنش حس عجیبی بهم دست داد..
ممنونم بابت دلگرمی 😙 همیشه عاشق پیاده روی بودم، خدا رو شکر که برنامه ش جور شد
پوووف... یعنی به اونایی که ازش استفاده می کنن حسودیم میشه ها 😥

سلام

من کاپ استفاده کردم و ازش راضیم 

چند بار که استفاده کنی قلقش دستت می آد

البته بت حق می دم 

من دفعه اول استفاده ذهنم حتی تا رفتن پیش ماما هم رفت اما بعدش ok شدم

پاسخ:
سلام سمانه جان
وای چه خوب.. خدا رو شکر که راضی هستی، مهم همینه
آخ آخ.. به خاطر ترس قبلیم، الان کاپ برام شده یه چالش بزرگ.. حتی فکر بهشم تن و بدنمو می لرزونه
مرسی که از تجربه ت گفتی ❤

سلام نازنینم 

نمیدونم این روزها کلا روی مود خوبی نیستم ... دارم اماده میشم برای تمام کردن دوران کاری و چون یکسری مشکلات پیش اومده این کار رو هر چند بخواست قطعی خودم اما با دلخوری کامل دارم انجام میدم خلاصه که حالم خوب نیست ... میشه یک نفر یک روح احضار کنه بگه سرنوشت من چی میشه .... 

نمیدونم پست تو بود یا درد نامه من بهر حال انشالله که هر دوتامون توی انتخابها و کارهامون موفق باشیم 

 

دلم یک پیاده روی اساسی خواست ... با همین ویو  

 

پاسخ:
سلام سپیده جان
الهیییی... پس داری از کارت میای بیرون..
می فهمم.. گاهی آدم به خواست خودش یه کاری رو انجام میده اما خب ته دلش می دونه که یه سری شرایط باعث شده تا خواسته ش به اون سمت سوق داده بشه
الهی که بهترین ها برات اتفاق بیفته و روزای پیش روت اونقدر برات بکر و شیرین باشه که بابت تصمیم الانت به خودت افتخار کنی
ان شاءالله
پیاده روی به نظرم روح نواز ترین ورزشه 😍

سلاااااام بر هدیه ی جان و دلم😍😍😍😍

واییییی باورم نمیشه پست دارییییم🤨

جاااااان اقاااا جای منو خالی کن لطفا. عجییییب دلم ورزش حرفه ای میخواد⛷

دلم استخر میخواد💔

خببب خببب  من عاشق فیلمای مربوط به جنگ جهانی و هیتلرم😍واجب شد ببینمش. 

Green book که عالیییی👍🏻👌🏻

چی بهتر از کاشت مژه🥴والا خلااااص و راحت میشی از آینه 🤠تبریکات فراوان💋

پاسخ:
سلام دلبرکم 😍
عزییییییزم 🤗 خودمم باورم نمیشه پست گذاشتم 😅
ای جااان.. ورزشمو خیلی دوست دارم ولی خب خودمونیم، انقدررر دلم می خواست از بچگی می رفتم سراغش و الان توو این سن مسابقات حرفه ای انجام می دادم که نگو 😁
اِواا پس شما هم مثل من عاشق فیلمای جنگ جهانی هستی 😍 فکر کنم خوشت بیاد
همیییییشه دلم مژه و ابروهای پُر می خواست.. واسه همین الان با مژه هام کیف می کنم 😄
قربون شما 😙
  • آیدا سبزاندیش
  • سلاممممم

    تولدت مبارکککککک ، پیاده روی رو خوب اومدیییی ! من خودمم عاشق پیاده روی هستمممم 

    فکر نکنم تا سال جدید پست جدید داشته باشی چون این دفعه خیلی با تاخیر اومدی اما پیشاپیش سال نوت مبارکککک

    امیدوارم تو سال جدید هممون قوی تر و با اعتماد به نفس تر و شادتر و مستقل تر باشیمممم

    پاسخ:
    سلام آیدا جان
    مرسی عزیزم ❤
    اوهوم، پیاده روی عشقه، اگه دست خودم بود (به خاطر تنبلی دست خودم نیست 😩) هر روز می رفتم پیاده روی تنهایی
    نمی دونم تا عید بازم پست بذارم یا نه 🤔 دوست دارم بذارم... ممنونم 😍
    ان شاءالله، چه آرزوی قشنگی 😍

    هدیه عزیزمممم. هدیه مهربونمممم

    سلام نازنینم

    چقدر خوبه که اومدی. چقدر خوشحالم که اومدی. دلم برات خیلی تنگ شده بود

     

    عزیزدلم میدونم که دیر شده ولی اجازه بده تولدت رو با تاخیر تبریک بگم و برات با همه وجود بهترین ها رو آرزو کنم :*

     

    هدیه جونم دوستان رو از خودت بی خبر نذار. خیلی دوستت دارم عزیز مهربونم ؛*

    پاسخ:
    سلام باران جانم
    ای جاااان 😍 مهربونم
    ممنونم ازت.. چقدر خوبه که کماکان تبریک تولد دریافت می کنم 😍 مرسی از محبتت 😙
    چشم
    منم خیلی دوستت دارم باران عزیزم 😘 خدا حفظت کنه ❤

    آیا کامنت من نرسیده؟؟؟

    پاسخ:
    همه ی کامنتا رو تایید کردم الهام جان 🙁

    سلام هدیه جان

    چند روزه خیلی به یادتم امیدوارم خودت و خانوادت خوب باشید.

    پیشاپیش سال نوت مبارک الهی به همه آرزوهات برسی و دلت شاد باشه

    پاسخ:
    سلام فندوقی جان
    ممنونم که به یادمی 😍 حس خوبی بود..
    پیشاپیش سال نو شما هم مبارک 🌸 الهی که بهترین ها برات رقم بخوره 💗

    سلام هدیه نازنین
    سال نو و عیدت مبارک. امیدوارم سال خوب همراه با اتفاقات و خبرهای خوب و قشنگ و سلامتی داشته باشی🌸 
    کلی به یادت بودم و کلی هم دلتنگتیم عزیز جان 😘

    پاسخ:
    سلام بارانا جانم.. همراه و همدلم 😍
    سال نوی شما هم مبارک 😙
    بی نهایت ازت ممنونم 🤗 منم آرزو دارم سال پیش رو برات پر از خیر و برکت و سلامتی باشه 💗
    وااای خدااا 😍 ممنونم ازت 😘

    هدیه نازنینمممم

    سلام عزیزدلم

    سال تو رو به خودت و خانواده عزیز و محترمت تبیرک میگم. 

    برات قشنگترین ارزوها رو دارم عزیز مهربونم. :*

    پاسخ:
    سلام باران جان ِ قشنگم 😍
    ممنونم ازت، سال نوی شما هم مبارک 😙
    منم آرزو دارم حال دلت، همیشه خوب باشه و خودتو عزیزانت همیشه تندرست باشید ❤
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی