شیطنت های ذهن من

هرگاه شخصی کسی را برای گناهی سرزنش کند، نمیرد تا خود به آن گناه مرتکب شود. امام صادق (ع)

شیطنت های ذهن من

هرگاه شخصی کسی را برای گناهی سرزنش کند، نمیرد تا خود به آن گناه مرتکب شود. امام صادق (ع)

بی تو مهتاب شبی

يكشنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۸، ۱۰:۵۸ ق.ظ

الان که دارم تایپ می کنم نی نی روو تختم خوابه 😍 و منم کنارش دراز کشیدم....

 

مامان و بابا رفتن باغ و خونه تنهاییم.....

 

دل و دماغ پست گذاشتن نداشتم و ندارم اما گفتم بی انصافیه فقط به فکر خودم و خلوتم باشم.... گفتم بیام یکم باهاتون حرف بزنم و یکمم از این روزها بگم.....

 

امروز صبح ساعت ۸ با مربی رفتیم پارک... یه آقایی بهمون ملحق شده و قراره مربی باهاش کار کنه تا راه بیفته و بتونیم با هم همکاری کنیم....

 

همین که رسیدیم پارک دیدیم روی زمین پر از برگای ریز و درشت پاییزیه 😍 و باد هم واسه خودش زوزه کنان می رفت و می اومد!

 

سه تایی زمین بدمینتون رو جارو کردیم و تور رو نصب کردیم.... به قول خودم تمرین توو شرایط سخت بود! به خاطر باد زیاد نشد تمرین کنیم ولی خوب بود....

 

موقع خداحافظی راکت قبلی خودم و یکی از توپ های مربی رو دادیم به اون آقا تا توو خونه تمرین کنه و رفتیم تا سانس بعدی تمرین.....

 

یه هفته ست کلاسام شروع شده و روزهای زوج از ۸ صبح تا ۱۲ مشغول اونم... کلاسم خارج از شهره..... هم خود کلاس و هم مسیرش برام سخته اما این رو هم گذاشتم جزو چالش های زندگیم و سعی می کنم از پسش بربیام....

 

اگه کلاسام خوب پیش بره ان شاءالله می تونم توو کارم تغییر و تحول ایجاد کنم و مسیرم رو ببرم به اون سمتی که دلم میخواد... پناه بر خدا

 

دیروز توو کلینیک روز عجیب و سختی داشتیم.... یکی از مراجعه کننده ها اومده بود تا از پسر ۲ ساله ش تست گرفته شه.... مشکل بچه بیش فعالی هست اونم از نوع شدید! تمام اون یه ساعت رو جیغ میزد و با خودکار قرمز توو دستش همه چی رو خط خطی میکرد!

 

یه شکلات کاکائو هم توو دستش بود و دیگه نگم براتون با همون دستای کاکائویی به همه چی دست میزد......

 

شرایط سخت و کلافه کننده بود اما همه سعی مون این بود که باهاش مدارا کنیم......

 

چقدرررر دلم برای مادرش و مادربزرگ و پدربزرگش سوخت...... پدربزرگه جرات نکرد بیاد توو کلینیک! می گفت دل ندارم دکتر تشخیص بده بچه مون بیش فعاله!!! 😔

 

دلم کباب شد... اینجور خونواده ها خیلی گناه دارن.... چقدرم صبورن......

 

مادربزرگه می گفت دخترم آب شده.... می گفت هیچ جا نمیریم، فقط توو خونه ایم... جایی هم بریم حرفا و حرکات مردم اذیت مون می کنه.....

 

حقم دارن، خیلی از ما آگاهی و درک درستی نسبت به اینجور بچه ها و مشکلات شون نداریم.....

 

دیشب وقتی اومدم برم خونه، برای اولین بار ماشین رو روبروی مجتمع پارک کرده بودم، تا قبلش می بردم پارکینگ، دیدم همچین ماشینم بین ماشینای دیگه گیر کرده که من تکون بخور نیستم!

 

صاحب یکی از ماشینا اومد ماشینش رو جا به جا کرد ولی سه تا ماشین کیپ جلوی ماشینم دوبل و شاخ به شاخ پارک کرده بودن!!!!

 

از همون آقای صاحب ماشین خواستم ماشین رو برام دربیاره... خودمم می تونستم احتمالا اما خب نمی خواستم استرسی شم.... تا حالاشم قدم به قدم سعی کردم به ترسم غلبه کنم و خدا رو شکر خوب پیش رفت....

 

خلاصه ماشین رو درآورد برام و منم راهی خونه شدم....

 

دارم به نی نی نگاه می کنم... به مژه های بلندش..... یه سری ها میگن نی نی کپی برابر اصل منه فقط چشاش آبیه! قبل از به دنیا اومدنش همیشه می گفتم خدا کنه نی نی شبیه من نشه! یعنی این حجم از اجابت دعا کمرمو شکوند والا 😅 ولی بازم خدا رو شکر مژه هاش قشنگه و به مژه های کچل عمه ش نرفته!! 😁

 

آهان اخمالو......

 

خیلی فکر کردم و سبک سنگین کردم دیدم من به سختی تونستم خودمو سر پا کنم..... پس نمی تونم اجازه بدم یکی دوباره بخواد بهم استرس و فشار عصبی وارد کنه.... واسه همین با اخمالو تموم کردم و راااااحت شدم.... اونم برای اولین بار خیلی خوب برخورد کرد!

 

چند روز بعد از تموم کردن چندین بار زنگ زد که جواب ندادم و تمام.....

 

فعلا همینا یادم بود که تعریف کنم..... برم که نی نی هر لحظه ممکنه بیدار شه ❤

 

مواظب خودتون باشید 🌹

 

 

 

 

 

  • مادام کاملیا

نظرات (۱۷)

سلام هدیه جون.چقدر دلم تنگ شده بود برای خوندنت.

آفرین برای کلاسی که میری.امیدوارم موفق باشی.عززززیزززم طفلی بچه های بیش فعال.خدا کمکشون کنه بیماریشون کنترل بشه.

ماشالا به مژه های نی نی خوشگل.خدا حفظش کنه.

پاسخ:
سلام ژاله جانم
عزییییییزم... شرمنده ی محبت هاتون هستم.....
ممنونم عزیزدلم، ان شاءالله
آره واقعا، خدا کمک شون کنه
قربونت برم 💖

واای قربون اون قلب مهربونت برم که بخاطر ماها اومدی پست گذاشتی اما تک تک کلماتت دارن فریاد میزنن که هدیه ما حال دلش خووب نیست و نیاز به زماااااااااااااااااااااااااااااااااااااااان داررررررررررررررررررررررررررررررررررررررره

هدیه این بلاگ ایموجی نداره؟؟من بدون ایموجی کامنتام جووون نداره!! بعد قطع اینترنتا گوشیم هنوز به اینترنت وصل نمیشه و فقط با پی سی میتونم بیام و الان من بدون ایموجی چیکار کنم؟؟

کلاس بدمینتون میری یا یک کلاس دیگه؟ البته ببخشید فضولی میکنمااا

وقتی که اعصاب و روانت در یک رابطه به هم میریزه اگر هیچ راه تغییری نیست بهترین کار کات کردنه که مطمئنم بهترین کار رو انجام دادی خوشگلم

امیدوارم زودتر به هرآنچه دوست داری برسی و هممون رو غرق در شادی کنی

پاسخ:
خدا نکنه مهربون جان، الهی که همیشه سلامت باشی
الهی بگردم که انقدر خوب درکم می کنی..... آره واقعیت همینه، نیاز به زمان دارم ولی خب سکوت و خلوتم داشت طولانی میشد، اومدم رفیق درمانی کنم 😉😍
آخی.....
نه ایموجی نداره ولی میشه از ایموجی های گوشی استفاده کرد... فکر کنم باید منتظر باشیم نت گوشیت درست شه 😥
این چه حرفیه؟ کلاس بدمینتون نیست... یه کلاس آموزشی مرتبط با رشته م هست
همینطوره سپیده جانم، توو رابطه ای که فقط یه طرف حق حرف زدن داره و حرفای شخص مقابل شنیده نمیشه به نظرم ادامه دادنش حماقته
من فدای شما بشم آخه 😍 ان شاءالله

مرسی که نوشتی 

دلم خیلی تنگ شده بود

کلا بچه داری معقوله خیلی سخت و پیچیده اییه. 

خدا همه نی نی ها نگه داره واسه پدر و مادرشون، بچه حتی مریض هم خیلی عزیزه.

امیدوارم موفق باشی عزیزم و با پشتکاری که تو داری حتماااااا موفق می شی

پاسخ:
خواهش می کنم
آخ که خودمم کلی دلتنگ بودم....
همینطوره، خیلی سخت و پیچیده ست
الهی آمین
آره ویرگول جان، درست میگی، بچه حتی مریضش هم عزیزه
ممنونم بابت دلگرمیت... چالش بزرگیه اما واقعا دلم میخواد بتونم از پسش بربیام... ان شاءالله که می تونم

سلام هدیه جان عمه ی نی‌ نی که خیلی خوشگله 

پاسخ:
سلام حانیه ی عزیزم
چشای خوشگل شما خوشگل می بینن 💗

سلام هدیه جونم خوبی؟

چه خوب که برگشتی عزیزمممم❤🤗😍

آخی دلم واسه اون خانواده خیلی سوخت،باز بیش فعالی شاید راهی داشته باشه خدا کنه اوتیسم و این جور چیزا نباشه خیلی سخته چون علائمش شبیه اوتیسم هم هست الهی که خدا خودش نظری بهشون بکنه به همه خانواده های گرفتارو مریض❤

راجب آقای اخمالو هم خوب کردی رابطه ای که به آدم آرامش نده فایدش چیه؟!

پاسخ:
سلام صنم جانم.. شکر، خوبم
فدات بشم 😍❤😙
علائمش شبیه اوتیسم هست ولی اوتیسم نیست... ولی واقعا شرایط سختیه... آره صنم جان، خدا خودش کمک شون کنه
دقیقا هیچ فایده ای نداره... فکر کن حتی اجازه ی حرف زدن نداشتم! و این توو رابطه وحشتناکه

ان شالله هر چی خیر برات پیش بیاد. 💜

 

این بچه های بیش فعال هیچ درمانی ندارن؟ طفلک مامانش ... خدا بهش قوت بده.

 

 

پاسخ:
ان شاءالله، ممنونم رها جانم 💓
معمولا با دارو و روان درمانی کنترل میشن
اوهوم، خدا بهشون قوت بده

سلااااااام جان جان چققققققققدددددرررر من منتظر این پستت بودم😍

نی نی رو قربون😍چشمای آبیش رو قربون😍

خدا حفظش کنه الهیییییی

شما از پس همه چی برمیای😎 

چه کار عاقلانه ای کردی . بهت افتخار میکنم 😘

پاسخ:
سلام قربونت برم 😍 عزییییییزم، دورت بگردم ❤
خدا نکنه... الهی که همیشه سلامت باشی 😙
آمین، خدا همه ی نی نی ها رو حفظ کنه
آخ که من مُردم برای قوت قلب دادنت 😍
ممنونم عزیزدلم 😙 واقعا اعصابم راحت شد

سلام

ایام به کام...!!

پاسخ:
سلام
ممنونم، ایام شما هم به کام

سلام  هدیه جان

بی کی مهتاب شبی

بی اخمالو یا آقای دکتر

نی نی تون باید خیلی ناز باشه ها

شبیه خودت منتها با مژه های بلند و چشمای آبی

خدا حفظش کنه

 

فکر نمی کردم بیش فعالی انقدرم بد باشه

چقدر سخته واقعا

خدا شفا بده اون بچه هه رو

 

با آقای دکتر بهتر نشدی؟ سوتفاهمات برطرف شد؟

 

چقدر خوبه که ورزش اومده و یه جای خیلی محکم تو زندگیت پیدا کرده همینجوری ادامه بده

پاسخ:
سلام سارینا جان
هیچ کدوم
همه ی نی نی ها نازن.. نی نی هر کسی هم براش نازترینه 😍😉
آمین، ممنونم، خدا همه ی نی نی ها رو حفظ کنه
خیلی خیلی سخته.... اینجور خونواده ها شرایط واقعا سخت و پیچیده ای دارن...
الهی آمین
دیگه در موردش حرفی نزدیم... خیلی آروم و خونسرد داریم کارمون رو انجام میدیم و در ظاهر همه چی اوکی هست
همینطوره... خوشحالم که جزئی از زندگیم شده... ان شاءالله بتونم ادامه بدم و به اون چیزی که میخوام برسم

سلام

نی نی تون که خیلی ناز بود.. احتمالا خودتم ناز وخوشکلی.. چه جالب ..چشمهای ابیش به کی رفته؟ به مامان شما؟

پاسخ:
سلام
چشاتون ناز می بینن...
چشماش به باباش رفته... چشمای داداش بزرگه آبیه

چقد دلم تنگ شده بود واسه نوشته هات ، همش چک میکردم و میدیدم چیزی ننوشتی 😢  

 

پاسخ:
الهی بگردم من... شرمنده م 🌸

چقدر دلم برات تنگ شده بود 

چقدر برای نوشتنات تنگ شده 

چقد خوبه که دوباره برگشتی 

همش میومدم سر میزدم

خوشحال شدم پست جدیدتو دیدم

در پناه خدا باشی 

شاد و موفق و سلامت ❤️

پاسخ:
عزیییییییزم
چقدررر خوبه که شما رو دارم 😍
ممنونم بابت این همه لطف و محبت 🌸
قربونت برم، الهی که هزاران برابرش سهم شما باشه 😙

☺☺☺❤

پاسخ:
❤🌺

سلام عزیزم

دلتنگت بودم

 تبریک میگم ان شالله موفقیتتتتت 

خوب کردی تموم گردی،،من یکی اصلا کشش اخم و تخم یکی دیگه رو ندارم،،والا

پاسخ:
سلام رفیق
الهییی....
ممنونم مهربون جان، ان شاءالله
والا... اصلا رااااااحت شدم... ذهنم آروم گرفت باور کن

سلام هدیه عزیز و مهربونم

من اومدم خانوم گل. ببخش که دیر اومدم. 

خیییلی دلم برات تنگ شده و بور کن بیادت بودم. 

خوبی عزیزدلم؟ از خدا همیشه میخوام حال خودت و حال دلت خوبِ خوب باشه 

پاسخ:
سلام باران قشنگم
ای جااانم، خوش اومدی 😍 این چه حرفیه؟ من جز سلامتیت و حال خوبت چیز دیگه ای نمی خوام 😙
منم دلم تنگ شده بود.... الهی دورت بگردم
شکر.....
قربونت برم من، ممنونتم ❤

آخیش نوشتی بالاخره

از آخر ب اول اینکه ، خوب کردی درمورد اخمالو ، کلا هرکاری ک حالتو خوب میکنه رو خوب میکنی انجام میدی باریکلاااااا بهت ک حواست شیش دنگ ب حالت هست.

بعدیش اینکه ای جونم ب اون نی نی چش آبی تون 😍 خداحفظش کنه ، خوبه ک شبیهت باشه که ، چرا نباشه؟ حالشو ببر 😉

در مورد کار و کلاس هم امیدوارم ب حول و قوه الهی بهترین ها برات پیش بیاد

مطمئن م تو بهترین تصمیم رورمیگیری و بهترین  انتخاب و راه رو طی می‌کنی.

 

 

پاسخ:
عزییییییزم
ممنونم از لطف و محبتت عزیزدلم.... خودمم راضی ام، چون فقط برام استرس و جنگ اعصاب داشت... اما الان خدا رو شکر رااااحت شدم
مرسی 😍
قربونت برم 😍 خدا همه ی کوچولوها رو حفظ کنه ❤
واقعا دوست نداشتم شبیهم باشه.. مامان و باباش خوشگلن، شبیه مامان و باباش باشه بیشتر حالشو می برم 😅
ان شاءالله
یه دنیا ممنونم بابت قوت قلب و دلگرمیت 😙

سلام

هدیه بیش فعالی راه درمان داره؟ دارو یا روان درمانی؟

پاسخ:
سلام زهرا جان
درمان قطعی فکر نکنم اما با دارو و روان درمانی میشه کنترلش کرد
یه مورد بوده که مامان بچه می گفت تا حدود ۷۰ درصد بچه ش بهتر شده خدا رو شکر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی