شیطنت های ذهن من

هرگاه شخصی کسی را برای گناهی سرزنش کند، نمیرد تا خود به آن گناه مرتکب شود. امام صادق (ع)

شیطنت های ذهن من

هرگاه شخصی کسی را برای گناهی سرزنش کند، نمیرد تا خود به آن گناه مرتکب شود. امام صادق (ع)

یک حکایت ساده مانده بود

دوشنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۸، ۰۱:۰۸ ب.ظ

 

بعدا نوشت اضافه شد!

 

 

وقتی نه می تونم به خونه چیزی بگم، و نه می تونم اصلا با کسی درباره ش حرف بزنم و نه اصلا دلم میخواد توو اینستا چیزی درباره ش بگم..... تهش بازم دلم میخواد پناه بیارم به اینجا......

 

تست آقای دکتر مثبت شده و از دیشب توو قرنطینه هستن 😢

 

منو هم تحت فشار گذاشتن که زودتر اقدام کنم چون بیشتر از دو هفته ست که علائم دارم اما دارم سعی می کنم دووم بیارم.... منی که دو هفته ست توو حبس خونگی ام!

 

بهشون قول دادم فردا صبح برم دنبالش.....

 

حال استانم اصلا خوب نیست... وقتی استادیوم رو خالی می کنن و تخت می چینن یعنی سیر صعودی ادامه داره.......

 

باید بریزم توو خودم و دم نزنم... باید آمار رو بدونم و خیلی چیزا رو ببینم و بشنوم و سکوت کنم.......

 

چی بگم؟!

 

خیلی مواظب خودتون باشید

 

یک سینه حرف هست، ولی نقطه چین بس است.......

 

...

 

ظهر ِ سه شنبه نوشت:

 

امروز صبح رفتم دکتر و یه سری دارو داد و گفت اگه تا فردا بهتر نشدی برو بیمارستان واسه سی تی و آزمایش!

 

 

 

 

  • مادام کاملیا

نظرات (۳۳)

هدیه جان ،مطمین باش دوره اش میگذره و بهبود پیدا میکنید ،فقط قوی باش ،قوی،قوی ،به اردیبهشت ۹۹ فکر کن و برنامه هایی که دارین

پاسخ:
چقدررررر به قوت قلب و دلگرمی نیاز داشتم.....
مرسی دوستم 🌹
  • نگاه کوهستان
  • 🌹🌸🌼🌻🌺🌷

    ما خوب میشیم

    پاسخ:
    ان شاءالله ❤🌸

    سلام عزیزم خوبی؟

    انشاالله که حال آقای دکتر و همه مبتلایان به زودی خوب شه و شما هم تستت منفی باشه اما اگه مثبت هم بود با قوی بودن و توکل برخدا و مراقبت دوره اش رو میگذرونی و همه چی به روال عادی برمیگرده نگران نباااش عزیزدلم...

    هدیه جان راستی دمنوش نعنا و پونه بخور و همچنین خاکشیر مصرف کن، خیلی از کشورها دارن خاکشیر درمانی میکنن که هم به پیشگیری و هم به روند بهبوود کمک میکنه...

    عزیزم تو ثابت کردی که خیلی قوووی هستی و مطمئن باش خدا هوای همچین بنده هایی رو خیلی داره و امکان نداره بذاره به اندازه سر سوزنی متحمل آسیب یا درد شن شک نکن...

    به امید خدا همه این روزا تموووم میشه...

    الهی همه مردم جهان به سلامتی این بحران رو پشت سر بذاررن و همه صحیح و سالم در کنار عزیزاشون باشن...

    پاسخ:
    سلام گل قشنگم، شکر
    ان شاءالله
    می دونی چیه؟ آقای دکتر تمام مدت جزو کادر درمان و میون بیمارا بودن.. داوطلبانه هرجا که گفتن رفتن.... دلم می سوزه....
    من واسه خودم زیاد نگران نیستم، واسه خونواده و نی نی نگرانم....
    الهی که خیلی زود همه چی به روال عادی برگرده
    در مورد خاکشیر نمی دونستم.. چه جالب... چشم عزیزم
    یه دنیا ممنونم بابت دلگرمیت
    ان شاءالله
    الهی آمین

    ایشاالله که از شما یه سرما خوردگی ساده باشه 

    توکل به خدا 

    ایشاالله که بهبودی همه حاصل میشه 

    واقعا اونایی که دارند سفر می کنند بیشعور اند 

    من خودم مشکلی با مرگ ندارم ولی دلیلی نداره به باقیه ظلم کنم 

    پاسخ:
    ان شاءالله
    الهی که تمام مردم جهان سلامت باشن، هیشکی درد و مریضی عزیزانش رو نبینه
    چی بگم آبان؟
    دقیقا همینه، بقیه چه گناهی کردن؟!

    وااااااای عزیزم الهی زود زود خوب شن خیلی ناراحت شدم

    ما از اینجا داریم میبینیم می ترسیم چه برسه به شما

    پاسخ:
    الهی آمین
    بگردم برات... راه دورین و دل نگران عزیزان تون....

    هدیه نازنینم سلام 

    مطمئن هستم که هم تو و هم اقای دکتر میتونید از پس این مشگل هم بر بیایین ایمان دارم به این حرفم و بیصبرانه منتظر خبر سلامتی هر دو نفرتون هستم 

    و انشالله که به حرمت این ماه و روزهای عزیز همه مردم دنیا هر چه سریعتر از شر  این بیماری نجات پیدا کنند ... 

    پاسخ:
    سلام قشنگم
    الهی بگردم... ان شاءالله... چقدر خوبه که هستید ❤
    الهی آمین
    ممنونم ازت

    سلام عزیزم. امیدوارم آقای دکتر این روزهای سخت رو پشت سر بذارن و هر چه زودتر خوب شن. و همچنین هدیه عزیزم شما سلامت باشی. حتما خوب میدونی اما مایعات گرم ساعت به ساعت بخور.

    پاسخ:
    سلام ژاله جانم
    ان شاءالله
    چشم... ممنونم ازت

    هدیه منم خیلی از لحاظ روحی بدم! منم مثه تو مازندرانیم و تو همون شهری ام که شبی ۲۰۰ نفر مبتلا میشن ! میدونی که کجا رو میگم؟

    ۵تا بیمارستانو اختصاص دادن به بیمارای کرونایی تو شهرمون ولی باز کم اوردنو درحال احداث بیمارستان صحرایی ان.

    ینی چی میخواد بشه پس کی تموم میشه؟ ترس اینکه عزیزانم مبتلا شن بهش تنمو به لرزه در میاره😢

    هدیه برای اقای دکتر متاسفم و ایشالا که زود شفا پیدا کنن. ایشون جوونن و میتونن باهاش مبارزه کنن. تو هم چیزیو سهل نگیر و زود برو تست بده . بما هم خبر بده🌸❤

     

    پاسخ:
    آره فدات شم، می دونم کجا رو میگی
    می فهمم عزیزم.... تخت کم آوردن، پرستار و کادر درمان کمه... تجهیزات و امکانات افتضاحه.....
    مردمم که یه سری ها انگار نه انگار....
    ان شاءالله که خودت و عزیزانت همیشه سلامت باشید
    ان شاءالله
    امیدوارم حال شون زودتر خوب شه، این مدت اصلا استراحت نداشتن، همش توو ماموریت و میون بیمارا بودن
    چشم ❤🌹

    هدیه نازنینم، با قرنطینه و استفاده از داروها حتمااااا حالتون هر روز بهتر از دیروزمیشه.

    لطفا قوی باش و من رو بی خبر نزار از حالت عزیز قشنگم.

    هدیه می دونی چقدر برام عزیزی نه؟ لطفا از خودت مراقبت کن. 

    پاسخ:
    امیدوارم
    خدا کنه مبتلا نباشم ویرگول، نه به خاطر خودم، به خاطر خونواده و نی نی 😢
    چشم حتما
    می دونم قربونت برم، خدا رو شکر که شما رو دارم ❤

    مراقب خودت باش. الهی سلامت باشی و از سلامتی و حال خوبت بنویسی.

    چقدر ناراحت شدم بابت اینجور درگیر شدن شهرهای شمالی. ان شالله به خیر بگذره و اوضاع آروم شه.

     

    💜

    پاسخ:
    ممنونم رها جان
    ان شاءالله
    مواظب خودتو فسقل عزیزم باش ❤
  • مامان رونیا و رویسا
  • قلبم ریخت هدیه

    .. 

    .. 

    دکتر جوونن، قوی ان

    مطمئن باش خووووب میشن

    ایشالله دوره اش رو ب سلامت بگذرونن

    .. 

    ان شالله خودت سالم و سلامتی

     

    مبتلاها رو ب زیاد شدنه متاسفانه

     

    نمی دونم چی بگم

    حال دلم خوب نیس

    منم مجبور شدم صبح رویسا رو ببرم واکسن

    با دوش الکل 

     

    چی کار کنیم

    خدا کمک کنه😭😭😭😭😭😭

    پاسخ:
    ان شاءالله
    بله متاسفانه روند شیوع صعودیه... یه سری ها هم که انگار نه انگار
    الهی بگردم....
    مواظب خودتو فرشته های خوشگلم باش
    دمت گرم که انقدر قشنگ سرشون رو گرم می کنی.. می دونم سخته ولی مدیریتت بی نظیره ❤
    آمین

    هدیه ی عزیزم لطفا ما رو بی خبر نذار هیچ جای ترس و نگرانی نیست خوب میشین هم تو و هم آقای دکتر

    پاسخ:
    چشم حتما
    ان شاءالله.. ممنونم ازت

    هدیه جان من خیلی کم‌کامنت میذارم اما دلم میخواد اینو بهت بگم ما دووم‌میاریم هممون میگذرونیم این روزا تو روخدا مواظب خودت باش همه ما اردیبهشتو باهم جشن میگیریم من اینو مطمئنم

    پاسخ:
    ممنونم بابت کامنت انرژی مثبتت سارا جان ❤
    چشم
    ان شاءالله

    سلام خانمی. شما و آقای دکتر قوی هستید مطمین باش با توکل به خدای مهربون این شرایط سخت و بحرانی تموم میشه و روزهای خوب خیلی زود میرسن. ان مع العسر یسرا

    پاسخ:
    سلام دوستم
    ان شاءالله... پناه بر خدا
    ممنونم ازت

    هدیه عزیزممممم

    سلام نازنینم

    الان که دارم مینویسم شدیدا عصبانی ام از اوضاع فعلی ایران عزیزمون

    ولی اومدم بهت یاداوری کنم هدیه ی عزیز من خیلی قویه و از چیزی نمیرسه.

    از ته دل برای تو و همه هموطن های عزیزم دعا میکنم .

    آقای دکتر هم حتما با گذروندن دوره ی بیماری خوب میشن.

    مواظب خودت باش و مثل همیشه قوی بمون قربونت بشم 

     

    پاسخ:
    سلام باران جانم
    عصبانیتت رو می فهمم....
    الهی دورت بگردم... می دونی باران؟ واسه خودم نگران نیستم، همه ی نگرانیم بابت خونواده و نی نی هست که نکنه ناخواسته توو خطر انداخته باشم شون...
    ممنونم ازت
    ان شاءالله.. الهی که همه ی کسایی که مبتلا میشن خوب بشن
    چشم، سعی می کنم ❤
  • ما و تربچه مون
  • سلام عزیزم

    مواظب خودت باش

    انشالا اقای دکتر هم زود خوب میشن

    جوان و قوی هستن

    شما تست دادی؟

    پاسخ:
    سلام دوستم
    چشم
    ان شاءالله
    نه تست ندادم... ولی چون دو هفته ست علائم رو دارم ایشون اصرار دارن که برم دنبالش...

    سلام هدیه جونم امیدوارم خوب باشی و سلامت❤ انشاالله که هرچه زودتر این مشکل رفع شه و مشکلی نباشه برات عزیز دلم انشاالله حال آقای دکتر هم زودتر خوب شه خیلی ناراحت شدم...

    من خوندم اما دقیق متوجه نشدم تو که هنوز تست ندادی عزیزم شایدم فقط تلقین باشه و سرماخوردگیه ساده!!

    خواهشن بی خبر نذار مارو عزیزم نگران میشیم😕❤ انشاالله خوش خبر میای به زودی عزیز دلم

    پاسخ:
    سلام صنم جان.. ممنونم ❤
    ان شاءالله
    آره تست ندادم هنوز... دو هفته ست که علائم رو دارم و خوب نمیشم... با خودم گفته بودم اگه تنگی نفس آزار دهنده شد اقدام می کنم...
    چشم حتما.. من که بجز اینجا و شما سنگ صبوری ندارم آخه ❤
    ان شاءالله
    ممنونم ازت

    وای چیه این بیماری!!

    آقای دکتر قرنطینه خانگی هستن یا بیمارستان؟

    آخه تستش هم فکر کنم زمان بر باشه

    پاسخ:
    بیمارستان هستن عزیزم
    در مورد تستش که سوال کردم گفتن همون موقع جواب میدن 🤔
  • اتشی برنگ اسمان
  • عزیزم ی روز میاد ک تموم میشه این استرس ها

    شما و اقای دکتر دوباره برمیگردین سرکار

    ورزش رو ادامه میدی

    و هر روز از روزانه ت واسه ما میگی

    خیلی خیلی دعات میکنم امیدوارم خوب خوب باشی و اقای دکتر هم سلامتیشون برگرده...

    پاسخ:
    الهییییی
    چه قشنگ گفتی.... ورزشم.. روزانه هام.....
    خدا کنه این استرس ها تموم شه زودتر، مردم مون گناه دارن
    الهی آمین
    ممنونم عزیزدلم

    ای بابا...ناراحت شدم ...حرفم نمیاد

    میشه از حال خودت مارو بی خبر نذاری لطفا؟

    شهرمنم بحرانیه...خدا به خیر بگذرونه...

    پاسخ:
    چشم مطهره جان، من بجز اینجا و شما سنگ صبوری ندارم آخه
    خیلی مواظب خودتون باشید

    سلام عزیزم

    من از وبلاگ نویسای قدیمم

    حتما تا حالا فراموشم کردی

    من خاموش میخوندومت

    این چند روز که اوضاع شمال داغونا مرتب چک میکردم صفحتو به امید یه خبر خوش از اون منطقه

    این روزا میگذره عزیزم

    شما و آقای دکتر هم جوون هستین و بنیه بدی قوی دارین سریع و ما میشین

    ایشالا که بلا از همه مردم دور باشه

    بی خبرمون نذار خانومی

     

    پاسخ:
    سلام الی جان
    درسته حافظه م افتضاحه ولی فکر کنم شما رو یادم هست، یعنی یه الی یادم هست که احتمالا خود شمایی ❤
    عزییییییزم
    ان شاءالله که برای همه به سلامتی بگذره
    ان شاءالله
    چشم مهربون

    Hediye joonam eshalake javabe testet manfiye, ghavi bash age zoidtar beri, kheili behtare 

    to ro khoda ma ra bikhabar nazar

    elahi be omide too

    پاسخ:
    ان شاءالله
    چشم عزیزدلم
    مرسی بابت قوت قلب و دلگرمیت ❤

    سلام عزیزدلمممم، عشقمممممم هدیه بی قراری نکنیاااا. 

    آقای دکتر جوونن ، دکترن هزار ماشالا. من مطمئنمممممم ایشالا زود زود خوب میشن. 

    اجی منم کادر درمانه. پاش شکست و گچ گرفتن ولی حتی یه روزم نموند خونه استراحت، بدون مشورت دکتر یه روز بعد گچ رفت باز کرد.  دکتر دعواش کرد و باز گچ گرفتن. بازم حریفش نشدیم دوهفته ی تمام با همون وضعیت رفت سرکار. میگفت الان نیازه باشیم. ولی من همش میگم خدا مواظبشونه.

    همه ی متخصصای عفونت میگن ممکنه خیلی از جوونا گرفته باشن و حتی بروز نکرده شکر خدا. چون به ریه صدمه نزده. و سیستم ایمنی قوی تره.

    الانم چیزی نیست و من دلم روشن روشنه 💝😘به اقای دکتر روحیه بده عزیزم

    پاسخ:
    سلام مری جان ِ قشنگم
    ان شاءالله
    الهی بگردم واسه آبجیت ❤ خدا به آبجیت و امثال ایشون خیر و سلامتی بده که انقدر مسئولیت پذیر و با گذشت هستن
    خدا پشت و پناه شون باشه
    درسته، ممکنه خیلی ها گرفته باشن اما چون خفیف بوده نشون نداده
    منم چون وزنم اومده پایین و از قبل سرما داشتم میگن چون سیستم ایمنی بدنت ضعیف شده الان بیشتر در خطری
    ای جااانم 😍 چشم قشنگم، ممنونم ازت 😙
  • توت فرنگی شکلاتی
  • سلام هدیه جون ، نمیدونی از اینجا چقدر نگران خانواده م هستممممم وقتی هم پستتو خوندم مگران ترشدمممم مواظب خودت باش کلی ارزو و انرژی مثبت و دعاااا برای توووو دوست عزیزم

    پاسخ:
    سلام عزیزدلم
    الهی بگردم... ببخش که باعث شدم نگرانیت بیشتر شه
    خدا خودتو عزیزانت رو حفظ کنه
    چشم، ممنونم ازت

    سلام کاملیای عزیز 

    ایشالله حال شما و آقای دکتر خوب میشه ، من مطمئا" هستم کمتر از یک هفته دیگه پست میذاری و از بهبودی کامل خودتون می نویسی ، با اراده ای که از تو سراغ دارم هرکاری که بخوای میتونی انجام بدی ! این که یه ویروس ساده است در مقابل اراده قوی تو .

    برقرار باشید . به امید دیدار 

    پاسخ:
    سلام جناب میفروش
    ان شاءالله
    امیدوارم همینطور بشه.. الهی که همه ی مبتلاها بهبودی کامل پیدا کنن
    ممنونم بابت دلگرمی تون
    در پناه خدا باشید

    سلام هدیه جان نگران نباش عزیزم اگه دوهفته گذشته اگه حتی جوابت مثبت باشه این کرونای خفیف هست انشاالله که هیچ اتفاقی نمیفته...چرا شمال اینجوری شده تقریبا هرکس رو از شمال میشناسم کرونا گرفته انشاالله هر چه زودتر تموم بشه مخلوط پرتقال و لیمو با پوست خورد کن  و زردچوبه و زنجفیل همه رو خلوط کن با آب ۴۵ درجه روزی سه لیوان به همه خانواده بده بخورن این توصیه یه نفر هست که کرونا گرفته و خوب شده

    پاسخ:
    سلام گیسو جانم
    امیدوارم همینطور باشه.. تصور اینکه خونواده و نی نی رو توو خطر انداخته باشم دیوونه م می کنه
    ان شاءالله
    آره شمال یهو اوضاعش وخیم شد و روند شیوع تووش افزایش پیدا کرد و چند برابر شد....
    ان شاءالله
    چه ترکیب جالبی....
    چشم عزیزم، ممنونم از محبتت

    هدیه عزیزم ایشالله هم آقای دکتر هم همه بیمار ها زود زود بهتر بشن

    خدا شر این ویروس لعنتی رو از سرمون کم کنه

    روزای بهتر تو راه هستن

    پاسخ:
    ان شاءالله
    الهی آمین
    حتما همینطوره، ممنونم صبا جانم

    هدیه جان ویتامین A, D, C, E, b6 و زینک رو حتما استفاده کن که سیستم ایمنی بدنو قوی تر میکنه

     

    سیب رنده شده + هویج رنده شده + لیموشیرین +پرتقال+شلغم

    دمنوش آویشن

    شربت عسل و لیموترش

     

    سوپ سبزی با حبوباتی مثل نخود و لوبیا سفید و قرمز و عدس و جو پرک و هویج و ...

    من شنیدم بخور آب جوش هم خوبه و اگر ویروسی داخل بدن باشه میکشه 

     

    ابجوش درست کن برو، یه پارچه روی سر، نفس عمیق بکش ریه هات داغ شن...

     

    مطمئنا خیلی زود خوب میشین

     

     

    پاسخ:
    ای جااانم
    دورت بگردم من با این توصیه های قشنگ و دلسوزانه ت 😍
    چشم، سعی می کنم تا جایی که بتونم انجام شون بدم
    شما هم مواظب خودت باش
    ممنونم فدات شم 😙

    هم جوانی هم ورزشکار سیستم ایمنیت قویه اگه کرونای شدید بود تا حالا کارت به بیمارستان می گشید 

    الان علایم سرماخوردگی وآنفلولاز  وکرونا شبیه همه ،روحیه ت رو شاد نگه داره 

     

    اگه نگران آقای دکتری معلومه دوسش داری  ناقلا بهش یه امیدی بده تا زودتر خوب بشه

    پاسخ:
    نظر لطفت هست
    من واسه خودم نگران نیستم، دلم پیش خونواده و نی نی هست که یه موقع توو خطر ننداخته باشم شون... وگرنه آدم مریضی خودشو هرچی باشه تحمل می کنه
    بله دوسشون دارم... خیلی از دوستانم هم اینجا نگران شون شدن.....
    سعی می کنم امید بدم البته اگر کلاه مون توو هم نره 😉😅

    😥😥

    مواظب خودت باش هدیه 😞😞

    این چه بلایی بود سرمون اومد 😖

    بی خبرمون نذار 

    پاسخ:
    چشم آرزو جان
    شما هم مواظب خودت باش

    به عنوان کسی که تو خانواده اش پر از پزشک و پرستاره ازت خواهش میکنم برو سی تی.شاید تو حتی تو خونه خوب شی ولی ناقل باشی.اگه تستت مثبت بود نترس چون اگه حاد بود تا الان باید دور از جون.....! فقط اگه مثبت بودی همه اعضای خانوادت برن سی تی‌.دکتر از رو سی تی سریع تشخیص میده.فقط سریع اینکارو انجام بده

    پاسخ:
    الهیییی
    بهم گفتن اگه بهتر نشدی برو واسه تست... یعنی الان که حتی تبم پایین اومده بازم برم؟!
    می دونی شیوا جان، همه ی امیدم این بود که بهتر شم تا مجبور نشم برم بیمارستان چون بیمارستان های اینجا اوضاع شون افتضاحه و گفتم تا مجبور نشدم نرم
    الانم خودمو توو اتاقم قرنطینه کردم
    ولی با کامنت شما دوباره فکرم درگیر شد...

    ایشالا آقای دکترم سریع تر بهبود پیدا کنه.لطفا از حال خودت خبرمون کن.امروز رییس یکی از بخش های بیمارستان ما خبر بهبودیش اومد.خیلیا حالشون خوب میشه 

    پاسخ:
    ان شاءالله
    چشم حتما
    واای خدا رو شکر... خدا کنه همه ی مبتلاها حالشون خوب بشه و برگردن کنار خونواده

    هدیه جان عزیزم انشاله حال دکتر خیلی زود خوب میشه. بلا دور باشه عزیزم. هدیه جان همه بیمارها وخیم نمیشه اوضاعشون نگران نباش عزیزم اما خیلی مراقب خودت باش. نگرانت شدم دختر...

    پاسخ:
    ان شاءالله
    ما هم مثل خیلی ها توو قرنطینه ی خونگی هستیم و داریم سعی می کنیم مراعات کنیم.. پناه بر خدا
    الهی که شرایط خیلی زود به حالت عادی برگرده
    چشم، ممنونم سمانه جان
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی