شیطنت های ذهن من

هرگاه شخصی کسی را برای گناهی سرزنش کند، نمیرد تا خود به آن گناه مرتکب شود. امام صادق (ع)

شیطنت های ذهن من

هرگاه شخصی کسی را برای گناهی سرزنش کند، نمیرد تا خود به آن گناه مرتکب شود. امام صادق (ع)

من پشت ِ شعری که نخواهم گفت، می میرم

دوشنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۸، ۰۹:۵۳ ب.ظ

 

 

وسط موزیک گوش کردن و گوله گوله اشک ریختن، گفتم بیام چند خط بنویسم که از هر چیزی برام آرامش دهنده تره.....

 

خیلی بهترم خدا رو شکر.. الان فقط تک و توک سرفه هست که مامان یادم انداخت پارسالم این موقع ها وضعم همین بود.. دیدم بلللهههه... یعنی به احتمال زیاد به خاطر آلرژیه...

 

به هر حال خوبم خدا رو شکر.. ولی خب روحیه افتضاح داغونه! که اونم فکر کنم خیلی هامون چنین شرایطی داشته باشیم....

 

خیلی سعی کردم و می کنم که به زور هر چی که به ذهنم می رسه خودمو سر پا نگه دارم اما خب یه وقتایی هم نمیشه دیگه... دلت گریه و اینجوری سبک شدن میخواد...

 

آقای دکتر هم خدا رو شکر بهترن.. امروز دوباره آزمایش و سی تی دادن و ان شاءالله اگه جوابش اوکی باشه فردا صبح مرخص میشن میان خونه....

 

پریشب براشون یه دکلمه بگم شعر بگم چی بگم 🤔 ضبط کردم و فرستادم....

 

فکر کنم دبیرستان بودم که یه شعرِ ۳۶ بیتی، در همین حدود، دیدم و خوشم اومد و همون جا حفظ شدم.... خیلی هم دوسش دارم.. نمی دونم شاعرش کیه و خب اول که رفتم ضبطش کنم با اینکه حفظ بودم هی تپق میزدم و می موندم 😁 دیدم نمیشه، روو کاغذ نوشتم و از رو خوندم ضبط کردم 😉

 

احتمالا پس و پیش هم حفظ باشم! امیدوارم شاعرش حلال کنه 🌸

 

خب شب بود و منم توو سکوت اتاقم داشتم آروم می خوندم.. زیاد با کیفیت نشد ولی به نظرم بدم نشد...

 

واسه شون فرستادم و ایشونم اینطوری که خودشون گفتن خیلی لذت بردن و با همون شعرمم خوابیدن 🙄

 

با اینکه خودم روحیه ی خوبی نداشتم اما خب سعی کردم به ایشون روحیه بدم... البته ناگفته نماند که یه شبم بحث مون شد و ایشون گفتن که فردا صبحش آمبولانس می فرستن در خونه تا ببرنم بیمارستان! 😥

 

اولش خون و خونریزی بود، چند تا حرف سنگینم بهم زدن! اما خب دلایلمو که شنیدن قانع شدن! حساسیت شون وحشتناک شده بود اون روز! 😥

 

این دوران با همه ی سختیش، اما خب موقعیت خوبی بود برای اینکه فکر کنم... وقتی از یه سری جریانات فاصله می گیری خب بهتر می تونی همه ی جوانب رو بسنجی....

 

این دو سه روزی که بهتر شدم چند تا نقاشی کشیدم و یکمم یه سری اطلاعات سرچ کردم و در کل بد نبود... اما خیلی خیلی تنبل و بی حوصله شدم، شما فکر کن می تونم از این فرصت طلایی برای درس خوندن استفاده کنم اما حیف.... کاش یکم همت و اراده م قلقلک می خورد و شروع می کردم به استفاده ی بهتر و مفیدتر از این روزها...

 

چند تا از دوستای بابا به خاطر شغل شون کماکان سر کار می رفتن و خب متاسفانه تست شون مثبت شده 😔

 

می دونم این روزا خیلی هامون درگیر بیماری عزیزان مون هستیم.. هربار می شنوم بغض می کنم و دچار تپش قلب میشم...

 

برای همه شون آرزوی سلامتی دارم.. الهی که خیلی زود، حال شون کاملا خوب بشه و جمع خونواده ها دوباره جمع شه 🙏

 

بعد از چندین روز، دیروز نی نی رو واسه چند دقیقه دیدم.. خیلی وقته بوسش نکردم.. سعی می کنم کماکان رعایت کنم... دلم واسش یه ذره ست ❤

 

...

 

رفیق نوشت: مرسی که توو این روزا کنارم هستید و با حرف ها و پیام هاتون برام قوت قلبید 😍 خدا حفظ تون کنه ❤

 

 

 

 

  • مادام کاملیا

نظرات (۱۴)

  • مامان رونیا رویسا
  • عزیز دلم 

    منم فقط ب خاطر دخترا سرپام

    انقد دلم گرفتهههه ک نگو

    البته من چون مدلم اینجوریه کسی فک نمی کنه غمگینم میشم 😏

    کلا چون عادت ب ی جا نشستن ندارم و..... 

     

    وای گفتی دکلمه 

    یادمه همسر تو دوران نامزدی واسم یکی خوند

    ب خدا بی چشم مستش دلم آروم نمیشه.. 

    دوست دارم بهش بگم عاشقتم روم نمیشه.. 

     

    شک نکن واقعا لذت برده 😊😊

    .. 

    خدا رو شکر خوبی

    ایشالله آقای دکتر هم ب سلامت ترخیص شن ❤️

    و هر کسی که ب نوعی درگیره با این بیماری سلامتش برگرده 

    .. 

    اوخ من قوربون نی تی😍❤️

    .. 

    پاشو دختر پاشووو

     

    پاسخ:
    الهییی بگردم...
    دخترات خیلی خوشبختن که شما مامان شون هستی 😍 جدی میگم.. اون همه هنر و خلاقیت و ذوق و حوصله..... ماشالله به شما
    اما خب درک می کنم، آدمای مثل شما تنهایی غصه می خورن....
    ای جااااان 😍 چه همسر با ذوقی.... به به.. خدا شما رو برای هم نگه داره
    امیدوارم 😊
    ممنونم عزیزم
    ان شاءالله ❤
    آمین
    کچل خانوم موهاش داره فرفری میشه 😍 خدا این نی نی ها رو حفظ کنه که عشقن ❤
    آخ دلم میخواد منم نتونم یه جا بند بشم 😅

    سلام هدیه

    خدا را شکر که خوبی

    و خدا را  کرور  کرور شکر که آقای دکتر هم خوبند

    انشالله حال همه ی مردم خوب باشه و این ویروس کوفتی بره گورش رو گم کنه و دیگه اینورا ( کره زمین ) پیداش نشه

    گفتم لابد خودت شعر گفتی ، خوشحال شدم ولی خب همینکه سوادت قد  داد که حفظ کنید بیاریش رو کاغذ و بعد بخونی و بفرستی ! جای شکر داره 😅 

    این دلمردگی و بی حوصله گی برای همه هست شاید شما بیشتر لمس می کنی  یه کم نگران آقای دکتر هستی 😉 و کم بگی نگی تنبل تشریف داری  😅 که اگه نبودی این توفیق اجباری موندن توی خونه میشد خیلی کارا انجام داد که تو ندادی ! به قول آقایون از تهدیدها باید فرصت بسازید ، جون عمه شون 😅 

    ضمنا" از درج نشانی وبلاگ باران هم ممنونم از شما

    برقرار باشید . به امید دیدار

    پاسخ:
    سلام
    ممنونم ازتون
    ان شاءالله
    من که شاعر نیستم... یادمه قبلا ها ذوق و علاقه ش رو داشتم، فکر کنم چند تایی هم گفتم اما خب.... به نظرم کار هر کسی نیست و روحیه ی خودشو می طلبه
    خب خدا رو شکر 😅
    نگران آقای دکتر و نگران آشناهایی که هر کدوم به نوعی درگیر مسائلی شدن و نگران خودم و.....
    تنبل که خییییییلی... یعنی خودم از این حجم تنبلیم کلافه م بخدا
    دقیقا، از این روزها میشد و میشه خیلی استفاده ها کرد.... غبطه می خورم به کسایی که ماشالله پر انرژی دنبال خلق یه سری فرصت هان
    کاش منم بتونم و زودتر شروع کنم
    خواهش می کنم
    سپاسگزارم

    حال غریبیه... به هرچی چنگ میزنیم حالمون خوب باشه... اون چیزا چققققققددددر کم شده. 🙂💔

    عزیزدلم چه کار هیجان انگیزی... من اون حال آقای دکتر رو بعد شنیدن وویس خریدارم🥰

    خداروشکر که الان بهتری خداروشکررر واقعا . 

    کاش سال ٩٩ سال مهربون تری باشه. کاش دریچه ی امید باز بشه.

    پاسخ:
    همینطوره مری مریا.... گاهی واقعا کم میارم.. ولی بازم شکر که ما آدما پوست کلفتیم 😉 
    امیدوارم واقعا خوششون اومده باشه
    ممنونم قشنگم.. آره خدا رو شکر بهترم
    کاش، کاش....

    سلام هدیه جون. خوشحال شدم که خودت و آقای دکتر بهترید. امیدوارم این روزای نحس زودتر تموم شن. منم چند روزی یه بار توهم کرونا میگیرم.

    پاسخ:
    سلام ژاله جانم
    ممنونم عزیزم
    منم امیدوارم.....
    الهییی.. می فهمم.. خودش یه طرف، اون استرس و اضطرابش هم یه طرف

    الهی هزار بار شکررررر که هم خودت بهتری و هم آقای دکتر

    خیلی خوشحال شدم

    چرا افسرده و دل مرده اخه وقتی می شه کتابهای قشنگ خوند و موزیکهای شاد گوش داد؟ خدا رو شکر که همگی سلامت هستید و آقای دکتر هم رو به بهبودن.

    نزار یه ویروس لعنتی زیبایی های زندگی رو یادت ببره لطفا

    پاسخ:
    قربونت برم، ممنونم ویرگول عزیزم
    آخ گفتی کتاب... هی به کتابخونه ی کوچولوم نگاه می کنم و میگم چرا چند تا کتاب نخونده ندارم که توو این روزا سرگرمم کنه؟!
    چند بار نشستم فیلم ببینم دیدم از اون وقتایی هست که حسش نیست...
    آره خدا رو شکر که خوبیم.. اما دوتا داداشا کماکان میرن سر کار و منو مامان از نگرانی هربار شرحه شرحه می شیم
    عزییییییزم
    مرسی بابت دلگرمیت ❤ چشم سعی می کنم

    خدارو شکر هدیه جونم که از لحاظ جسمی خوبی،انشاالله از لحاظ روحی هم هممون کم کم بهتر میشیم به امید خدا❤😘🥰🌺🌸

    خدا همه مریض هارو شفا بده و رحم کنه به هممون زودتر این مصیبت تموم شه

    پاسخ:
    ممنونم صنم جان
    ان شاءالله ❤😙
    الهی آمین

    شکر که بهتری

    پاسخ:
    ممنونم عزیزم

    هدیه خداروشکر که حالت بهتره. نگرانت بودم و دلم میخواست حالتو بپرسم تو واتساپ ولی گفتم منتظر باشم خودت خبر بدی بهتره چون نمیخواستم واتساپ رو با وبلاگ قاطی و مرتبط کنم 😁 

    دوستِ منم تست سی تیش مثبت شده و دوران قرنطینه رو تو خونه به سر میبره ولی از لحاظ روحی خیلی اوضاش داعونه و همش میگه شاید اصن زنده نمونم . آخه اقوامشم بخاطراین بیماری فوت کردن. دوست دارم حالشو خوب کنم ولی نمیدونم چجوری؟!

    بخاطرآقای دکتر هم خداروشکر.

    امیدوارم بااومدن بهار یه حالِ خوشی واسه هممون پیدا شه و ازاین بیماری خلاص شیم. البته اگر مردمه عزیزمون اجازه بدند و تو خونه هاشون بشینن و مسافرت نرن! وای دوباره حرصی شدم😭😭😭

    پاسخ:
    ممنونم فاطمه جان
    عزییییییزم... به خودت سخت نگیر قربونت برم، هر وقت دوست داشتی پیام بده 🌸
    الهیییی...
    این بیماری با همه ی اون استرس و اضطرابش که خودش روح و روان رو بهم می ریزه، کلا یکی از علائمش همین خُلق پایینه
    بهش روحیه بده فاطمه، می دونم سخته ولی تنهاش نذار.... باور کن این مدت منم حال خوبی نداشتم اما زور زدم تا به آقای دکتر روحیه بدم.. نمیگم کارم بی نقص بود، نه، یه جاهایی منم کم می آوردم.. اما خب در کل بدم نبود
    منم امیدوارم
    واای از دست یه سری ها آدم نمی دونه چی بگه؟! خدا بهشون یکم قدرت تفکر و تعقل بده که مردم دیگه رو هم اسیر خودشون کردن

    خوندن اشک های هدیه جونم صورت منم خیس میکنه. :(

    سلام عزیزدلم

    خدا رو شکر که حالت بهتره. خیلی خوشحالم. خیلی مواظب خودت باش قربونت بشم

    ای جااانم به اینهمه احساس و قلب مهربونت. کار خوبی کردی با خوندن دکلمه بهشون روحیه دادی. خدا رو شکر که حال آقای دکتر هم بهتره.

     

    هدیه جونم شروع سال حدید رو با امید به اینکه با ما بهتر و مهربونتر باشه بهت تبریک میگم . الهی سال جدید با خودش سلامتی و شادی و آرامش همراه بیاره. الهی کنار خانواده ی عزیزت همیشه سلامت و خندون باشی... آمین 

     

    فدای هدیه جونم و رفیق نوشتش :*

     

    پاسخ:
    خدا نکنه باران جانم..... ما خانوما اولین و آخرین راه سبک شدن و آرامش مون همون گریه ست....
    سلام مهربونم
    ممنونم ازت، آره خدا رو شکر خیلی بهترم... چشم عزیزم
    لطف داری فدات شم.. فقط سعی کردم یکم روحیه شون عوض شه چون من تا حالا از این کارا نکرده بودم 😅 به هر حال شرایط واسه همه مون سخته، و واسه اونایی که درگیر این بیماری هستن به مراتب سخت تره
    ممنونم باران جانم، ان شاءالله
    الهی آمین
    قربون محبتت... الهی که خودتو عزیزانت هم همیشه سلامت باشید و بهترین ها در انتظار همگی باشه ❤
    خدا نکنه، سلامت باشی 😙

    من تازه امروز خوندم... انشالا که الان بهتری... حتما از بقیه فاصله بگیر ، چیزی نیست عزیزم اینم تموم میشه بدنت یه نفس راحت میکشه... روحیه آن حفظ کن،،،؟

    پاسخ:
    الان خدا رو شکر خوبم محدثه جان، از قرنطینه ی اتاقم اومدم بیرون
    روحیه ی همه مون فکر کنم الان توو شکننده ترین حالت ممکن قرار داره.. ان شاءالله که بتونیم خودمون رو حفظ کنیم

    سلام

    خوبی شما

    عید را به شما و همه دستان مجازیتون تبریک میگم و امیدوارم سال 99 سرشار از آرامش و سلامتی و خبرهای خوب برای مردم سرزمینم باشه . 

    برقرار باشید به امید دیدار

    پاسخ:
    سلام
    خوبم شکر
    ممنونم، منم عید رو به شما و خونواده ی محترم تون تبریک میگم 🌹 
    الهی آمین
    در پناه خدا باشید

    هدیه جانم خوبی؟

    پاسخ:
    خوبم عزیزم 🌺

    سلام  سال نو مبارک  عزیزم الان چطوری حالت خوبه ؟ آقای دکتر بهتر شدن ؟ بیا یه خبری از خودت بده نگران شدم؟

    پاسخ:
    سلام اعظم جان
    سال نو شما هم مبارک
    من خوبم شکر... آقای دکتر هم کماکان بستری هستن
    پست جدید گذاشتم فدات شم، ببخش نگرانت کردم

    سلام

    خوبی هدیه ؟

    از آقای دکتر چه خبر ؟

    برقرار باشید. به امید دیدار

    پاسخ:
    سلام
    خوبم شکر
    بهترن ولی کماکان بستری..‌..
    ممنونم از احوال پرسی تون
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی