شیطنت های ذهن من

هرگاه شخصی کسی را برای گناهی سرزنش کند، نمیرد تا خود به آن گناه مرتکب شود. امام صادق (ع)

شیطنت های ذهن من

هرگاه شخصی کسی را برای گناهی سرزنش کند، نمیرد تا خود به آن گناه مرتکب شود. امام صادق (ع)

قاصدک

جمعه, ۸ فروردين ۱۳۹۹، ۰۹:۳۸ ب.ظ

 

 

دلم می خواست به رسم سابق روزانه نویسی می کردم.... بعد دیدم نه، بیشتر دلم می خواد همینطوری واسه دل ِ خودم بنویسم....

 

آقای دکتر کماکان بستری هستن... جواب آزمایش و سی تی شون زیاد خوب نبود و چند روز زیر اکسیژن بودن.... الان خدا رو شکر بهترن و خب بیشتر کلافه ن که حق دارن..... فکر کنم از دو هفته هم گذشته بستری شدن شون‌‌‌.....

 

روزها رو گُم کردم من.. یعنی مثلا فکر می کنم یکشنبه ست! بعد به تقویم گوشیم نگاه می کنم می بینم اِواااا کی جمعه شده؟! 😲

 

روز و ساعت از دست مون در رفته.....

 

نمی دونم کی و چند شنبه بود؟! ولی چند روز پیش دچار سرگیجه شدم.. چشام سیاهی رفت... یهو قفسه سینه م درد گرفت... تحمل کردم اما درد هی شدید و شدیدتر شد... روو تختم خودمو مچاله کردم و جون می کندم نفسم بالا بیاد.... دستام شروع کردن به گز گز....

 

به سختی مامان رو صداش زدم و یهو اشکام سرازیر شدن... اشک می ریختم و به زور سعی می کردم نفس بکشم.....

 

من اون روز یه صحنه ی دردناک رو به چشم دیدم! الان درباره ش چیزی نمیگم! اما شاید یه روزی درباره ش حرف زدم......

 

مامان دوئید زنگ زد داداش کوچیکه.... بعد هم بی هوا اومد تنم لباس کرد...

 

داداش کوچیکه و پشت بندش خانومش دوئیدن اومدن پایین... بلندم کردن توو ماشین گذاشتنم......

 

نفسم بالا نمی اومد اما برگشتم به داداش کوچیکه گفتم دستام؟! دستام گز گز می کنن!!!!!!

 

داداش کوچیکه گفت تو نفست بالا نمیاد فکر دستاتی؟!

 

خدایا شکرت که توو مواقع بحرانی اولویت بندیم نقص نداره!

 

سوار ماشینم کردن و رفتیم به سمت درمانگاه..... کولی بازی درآوردم که من اونجا نمیام! داداش کوچیکه گفت بیمارستان آلوده ست، تخت خالی ندارن.....

 

گفتم بریم خونه، من خوب شدم!!

 

انقدر قسم و آیه و تهدید و جنگ و جدل تا بالاخره برگشتیم خونه..........

 

مامان تا فرداش آماده باش بود.. حتی شب موقع خواب گفت اگه دوباره اونطوری شدی گوشیم پیشمه زنگ بزن!

 

چند روز گذشت... تپش قلب برام مونده... شبا بدتر میشه....

 

تا پریروز که به آقای دکتر گفتم.. زودتر نگفتم چون ایشون زیادی حساس میشن! قبلشم بهشون گفتم به خودتون مسلط باشید و دوباره آمبولانس بازی راه نندازید!

 

براشون تعریف کردم و گفتن حمله ی پنیک بوده 😔 گفتن خیلی ها توو این شرایط ممکنه دچارش بشن.. یه قرص قبلی از دوران درمانم رو هم گفتن دو هفته مصرف کنم اما بعدش قطع کنم....

 

دیشب باهاشون بحثم شد! و الان توو قهرم..... ایشون معمولا توو بحث نه صداشون بالا میره و نه حرف بدی می زنن فقط گاهی حرف سنگین بارت میکنن که قشنگ آسفالت میشی! من اما نه، جوش میارم! البته که الان خیییییییلی بهتر شدم.. حرفمو در کمال ادب زدم و خلاص!

 

از دیشب هم باد کردم! و خبرشون رو ندارم.....

 

توو این دو سه روزه از شهر ِ کتاب، سررسید و کتاب "اتحادیه ی ابلهان" رو سفارش دادم.... یه ساعته هم به دستم رسوندن.. خدا خیرشون بده...

 

اتحادیه ی ابلهان رو شروع کردم و فعلا مشغولم....

 

از دی جی کالا هم دوتا کتاب سفارش دادم که هنوز نرسیدن.. یکی "راه هنرمند" و یکی دیگه هم کتاب "دروغ هایی که به خود می گوییم".....

 

پریروز فیلم "Parasite" محصول ۲۰۱۹ رو دیدم که خیلی خوشم اومد.. امروزم نشستم فیلم "Taxi Driver" محصول ۱۹۷۶ با بازی رابرت دونیرو رو دیدم که روم سیاه اصلا خوشم نیومد!

 

از یه طرف دلم می خواد صبر کنم پایتخت رو ببینم و بعد بخوابم، اما از اون طرف دلم می خواد قرصم رو زودتر بخورم و همین الان بگیرم بخوابم! این تپش قلب لعنتی و این اضطراب لعنتی تر کل زندگی رو مختل می کنه.......

 

...

 

رفیق نوشت: خبر شنیدن بیماری خواهر ِ دوستم(کرونا نه)، خبر شنیدن بیماری همسر ِ دوستم، خبر شنیدن بیماری چند تا از آشناها..... می دونم همه مون به یه نوعی درگیریم.... دعا می کنم حال خودتون و عزیزان تون خوب باشه و خیلی زود بیاید خبر سلامتی عزیزان تون رو بهمون بدید ❤ 

 

رفیق نوشت ۲: خیییییییلی مواظب خودتون باشید ❤

 

رفیق نوشت ۳: من خوبم خدا رو شکر ❤

 

 

 

 

  • مادام کاملیا

نظرات (۲۰)

  • ما و تربچه مون
  • سلام عزیزم

    مواظب خودت باش خانومی

    انشالا زود خوب بشی

    پاسخ:
    سلام گلم
    چشم، شما هم مواظب خودتون باشید
    الان خدا رو شکر خوبم عزیزم

    خدای من :(

    چقد تنگی نفس سخته

    تا این روزا بیاد ، نمیدونستم تنگی نفس چقد اذیت کنندس

    قشنگ دورازجونت فک میکنی رفتی ...

    تپش قلب هم این روزا اگه نباشه شک میکنه آدم ب موجودیتش

    خدارو شکر خوبی عزیزم

    مواظب خودت باش گل :)

    پاسخ:
    آره، خیلی خیلی سخته.... با خودم گفتم الانه که واسه همیشه تموم شه 😔 طفلی بیمارایی که مدام تنگی نفس میاد سراغ شون....
    دقیقا
    متاسفانه این روزا تپش قلب و اضطراب مهمون همه مون شده!
    ممنونم جانم
    چشم 😍 شما هم مواظب خودتون باشید

    دیگه هدیه حال خوبی برای کسی نمونده...😥

    هوای خودتو داشته باش هدیه!! خوب کردی نرفتی درمانگاه این روزا هرکی پاش به اینجور جاها برسه بعید میدونم سالم برگرده!!😣

    آقای دکتر هم فکر کنم به خاطر سیگار و دود هست که یکم درگیرن😐

    من شوهر خواهرم کرونا گرفته و همه خونواده نگران و داغووووووون😫

    واای خدا به هممون کمک کنه بس که این روزا بددده

    مراقب خودت باش دوست داشتنی من❤❤

    پاسخ:
    آره می فهمم.....
    چشم عزیزدلم... به نظر خودمم کار خوبی کردم چون دفعه ی قبل که رفتم پزشک معاینه م نکرد و فقط از روی حرفام و برداشت خودش دارو داد! حتی تبم رو هم نگرفت!
    شایدم حق دارن، به هرحال می ترسن مثلا امثال من ناقل باشیم و اینا هم بگیرن
    بیمارستان اینجا که تخت خالی نداره و بیمارا رو می فرسته شهرای اطراف 😔
    حمله ی پنیک بود که خدا رو شکر گذشت
    چی بگم سپیده؟! البته سیگار بی تاثیر نیست ولی خب همه ی مبتلاها هم که سیگاری نیستن...... ایشون جزو کادر درمان و بالا سر بیمارای کرونایی بودن، خب احتمال گرفتن شون زیاد بود
    الهیییییی..... دعا می کنم خیلی زود حال شون خوب بشه.. خیلی مواظب باشید
    آمین
    سپیده این روزا، روزای سختیه ولی من دوسش دارم! این روزا برای من فرصت خیلی خوبیه! خودخواهی نیستا، حسمه
    چشم، شما هم خیلی مواظب خودتون باشید 💓😙

    Eidet mobarak azizam, eshala ke har che zoodtar khodet va aghaye doctor behtar beshin.

    movazebe khode bash azizam

    پاسخ:
    قربون شما
    ممنونم عزیزدلم... من خدا رو شکر خوبم، آقای دکترم خدا رو شکر مرخص شدن و برگشتن سر کار
    چشم، شما هم مواظب خودتون باشید

    سلام

    خوبی هدیه ؟

    خونواده خوبند ؟

    آقای دکتر خوبند ؟

    سلام منو به همشون برسون

    ..... اما بعد

     -  مگه اا حالا واسه دل کی می نوشتی ؟! عمه من !!؟؟

      -  ایشالله دکتر هم حالشون خوب خوب خوب بشه 

      - روزها رو گم کردی ؟! تاراحت نباش تازه داری میشی مثل بقیه !! 

      - اون وقت که سرحال بودی ؛ گیح بودی !! 😄

         حالا که سرگیجه هم داری! خدا به خیر بگذرونه 😅

       - لابد تو فکر دستات بودی برای دستگیری از دیگران !!؟

      -  میکمااااااااا او هم هر چه فریاد داری بر سر دکتر می زنیااااا !! بیچاره دکتر

      - الهی باد تو رو بیفته ( نقل قول از فهیمه پایتخت ) که اتقده باد میکنی !!

      - کتاب اتحادیه چی ؟!!! ابلهان !!!! واقعا" که !!!!!

     - برای دیدن پایتخت اصلا" نگران نباش!بگیر بخواب، 3 باردیگه پخش میشه

     - ایشالله خدا همه بیماران را شفای عاجل و کانل عنایت کنه.

     - ما مواظب خودمون هستیم 

      - شما مواظب دوستمون (هدیه ) باش

     برقرار باشید به امید دیدار

    ( یه کم شوخی کردم ببخشید )

     

     

    پاسخ:
    سلام جناب میفروش
    خدا رو شکر همگی خوبیم... ان شاءالله شما و خونواده ی محترم هم خوب باشید
    😅 نه همیشه واسه دل خودم می نوشتم، اما اکثر وقتا روزانه نویسی بود، این بار پراکنده نویسی بود 😅
    ممنونم.. آقای دکتر خدا رو شکر مرخص شدن و برگشتن سر کار
    اِواااا پس همه مثل همیم 😁
    😂 اگه بدونید؟! چند روزه واقعا سرگیجه دارم! خدا بخیر بگذرونه 😂
    نمی دونم چرا فکر می کردم دستام مهم ترن؟! 🤔😅
    آقای دکتر بیچاره نیستن جناب میفروش! یک حرص دربیاری هستن که دومی ندارن!! شما آقایون خودتون رو نمی شناسین؟! 😁
    باد منو افتاده 😂
    بله کتاب "اتحادیه ی ابلهان"
    می دونم بازپخش داره ها ولی دیدنش ساعت ۱۰ شب عین پخش زنده ست! انگار نباید از دستش بدی 😁
    الهی آمین
    خدا رو شکر
    چشم
    در پناه خدا باشید
    خواهش می کنم

    💜

    پاسخ:
    💛🌼
    فدای هدیه نازینم نشم که کولی بازی درمیاره
    سلام عزیزدلم. الن خوبی؟
    الهی بمیرم اینقدر میترسی و که دجار چنین وضعی میشی. حق هم داری. وقتی آدم خبر مبتلا شدن اطرافیان رو میشنوه خودبه خود نگران و غصه دار میشه.
    الهی هرچه زودتر این شرایط تموم بشه

    کار خوبی کردی کتاب خریدی خانومی. بهترین سرگرمیه.
    شما هم مواظب خودت باش عزیز مهربونم. خیلی دوستت دارم :*

    پاسخ:
    خدا نکنه.... یه خانما هستن و یه کولی بازی هاشون 😅
    سلام قشنگم، آره خدا رو شکر خوبم
    خدا نکنههههه.... همش به خاطر ترس نیست، یعنی راستش به شخصه زیاد ترسی از کرونا ندارم، فشار روحی این مدتم زیاد بود.....
    همینطوره.. اطرافیان و آشنایان دونه دونه داره خبر مثبت شدن تست شون میاد.... 😔
    الهی آمین
    آره واقعا، خدا رو شکر که میشه آنلاین سفارش داد
    چشم، شما هم خیلی مواظب خودتو قلب مهربونت باش
    منم خییلی دوستت دارم 😙

    خدارو شکر که الان بهتری عزیزم🥰🥰🥰

    مواظب خودت باش هدیه جون💗،انشاالله اقای دکتر و هرکسی که به نوعی مریضیه زود زود شفا بگیره انشاالله💟💟💟

    پاسخ:
    ممنونم صنم جان 💓
    چشم، شما هم مواظب خودت باش 🌸
    الهی آمین
    آقای دکتر خدا رو شکر مرخص شدن و برگشتن سر کار... الهی که بقیه ی کسایی هم که درگیرن خیلی زود حال شون خوب بشه ❤

    خدا رو شکر بهتری ولی آقای دکتر رو دریاب بنده خدا تو اون شهر غریب اول خدا بعد شما رو داره

    پاسخ:
    ممنونم اعظم جان
    خدا رو شکر مرخص شدن و برگشتن سر کار....

    سلام عزیزم خوبی؟ الان بهتری؟؟؟؟؟ وای خدایا. کی اینجوری شدییی؟؟؟😭😭😭

    قربونت برم

    هدیییییه کارت خطرناک بود درمانگاه نرفتی. اتفاق یکبار میفته خدااااایی نکرده زبونم لال.

    منم غرقم توی کتاب و فیلم و اینستا همینجوری...

    پاسخ:
    سلام مری جانم، آره فدات شم، خدا رو شکر خوبم... تپش قلب رو دارم که اونو دیگه الان همه مون داریم
    روز دقیقش یادم نیست! کلا روزها رو گُم کردم مری! نمی دونم خوبه یا بد؟!
    خدا نکنههه....
    توو حالت عادی آره ولی مری درمانگاه کاری برات نمی کنن! یعنی پزشکش از ترس مبتلا شدن معاینه ت نمی کنه! بیمارستان هم که تخت خالی ندارن و آلوده تر از هر جای دیگه....
    حمله ی پنیک بود که خدا رو شکر گذشت
    عزیییییییزم، کار خوبی می کنی ❤

    سلام

    معلوم هست کجایی تو  دختر 😈😈

    چه معنی داره تو این موقعیت میذاری چند روز گم و کور میشی 😠😠

    نمیگی بچه ها نگران میشن 😡😡 یه کم کار بنداز عقلت رو 😮😮 دختر

    برقرار باشید به امید دیدار 

    پاسخ:
    سلام
    اوه اوه، وقتی جناب میفروش از کوره در می رود! 😫
    سپاسگزارم

    فقط اون قسمت که میگی باد کردم😂😂عاشقتم ینی😂❤

    دیگه فکر میکنم هممون همینطوریم و روزوساعت در رفته من که اینقد میخوابم حس میکنم بدن درد گرفتم😐

    بازم خداروشکر که چشامون بازه و نفسی میادو میره .

    ولی فکر کنم بعداین ماجرا اگر زنده موندیم این افسردگی و اعصاب خوردی و وسواس برا خیلیامون بمونه.

    مواظب خودت باش🌸😘

    پاسخ:
    😅 والا کلمه ی مناسبت تری پیدا نکردم 😂❤
    آره همه مون همینطوریم.... وااای بهت حسودیم شد فاطمه 😁 من همینطوریشم خواب درست درمونی نداشتم، الانم که دیگه قشنگگگگگ کیفیت خوابم به فنا رفته!
    خدا رو شکر
    دقیقا همینه فاطمه.. بعد از کرونا تازه مشکلات روحی روانی مون شروع میشه و بیشتر به چشم میاد... وسواس، اضطراب، حملات پنیک، افسردگی......
    چشم، شما هم مواظب خودت باش 😙🌸

    سلام عزیزم امیدوارم حالت خوب باشه

    الان بهتری؟؟

    به امید خدا تموم این روزا تموم میشن و همه به آرامش میرسن اما این روزا تلنگر خوبی برامون هست...

    به نظرم این روزا نه آقای دکتر و نه شما در شرایط مناسبی نیستین خوب معلومه که بحثتون میشه، خب وقتی آدم ناراحت میشه همون لحظه شروع میکنه و یه حرفایی میزنه که ممکنه بعدش پشیمون بشه اما فایده نداره چون فرد رنجیده و بعدشم بخاطر غرور یا هرچی گند زده میشه توی روابط،  بزارین یکم شرایط اوکی بشه تا بعد چون میدونی عزیزدلم زیادی بحث کردن کم کم تبدیل به یک روتین میشه و این خوب نیست... البته نباید مسائل رو بریزی تو خودت و از ترس بحث، مسائلی که روح و روانت رو آزار میده مطرح نکنی، بلکه باید همه دغدغه های ذهنیت رو یادداشت کنی و بعد سر یه فرصت مناسب که هردو کاملا آرومین صحبت کنین که بحثی پیش نیاد که از نظر روانشناسی بهش میگن تی تایم (Tea Time).
     

    عزیزم به نظرم الان که از همدیگه دورین بیشتر میتونین درمورد روابطتتون فک کنین و بدونین که تا چه حد این رابطه براتون ارزشمنده درسته خیلی وقتا دوری سخته اما من معتقدم دوری خیلی وقتا میتونه به آدم کمک کنه و با دوری میتونیم به دور از هیجان بفهمیم که تا چه حد یک نفر برامون ارزش داره و چقدر دوستش داریم و هم اینکه دور میشیم تا ببینیم چقدرما برای طرف مقابلمون ارزشمندیم؟!؟! و اینجوری قدر همدیگه رو بیشتر میدونیم و میفهمیم که چقدر این لحظات سخت بودن و دیگه نزاریم اتفاق بیفتن و یا حتی کدورتی بینمون ایجاد شه...

    از خدا میخوام هرچی که بهترینه سهم ثانیه ثانیه های زندگیت باشه...

    پاسخ:
    سلام جانم
    آره عزیزم، الان خدا رو شکر خوبم، تپش قلب و اضطراب هست که خب الان خیلی هامون درگیرش هستیم
    به امید خدا.... آره خیلی خیلی موافقم.. این روزا رو با همه ی سختیش ولی دوست دارم..
    خیلی درست گفتی عزیزدلم... این روزا کلا همه مون شرایط مناسبی نداریم.. خب آقای دکتر هم به یه نوع دیگه ای درگیرن، بیماری شون، تنهایی شون، مشکلات اقتصادی شون، دغدغه های کاری شون......
    بازم خدا رو شکر که الان مرخص شدن و برگشتن سر کار
    منم تمام تلاشم اینه که بحث مون در نهایت آرامش باشه.. منی که قبلا زود از کوره در می رفتم الان خدا رو شکر مدیریتم بهتر شده... سر فرصت حرف می زنیم و منم دارم تلاش می کنم دیگه چیزی توو دلم نمونه
    همینطوره قشنگم.... این روزا رو و این دوری رو دوست دارم... خیلی خیلی فکر می کنم، به خیلی چیزا... خیلی تجزیه و تحلیل می کنم و سعی می کنم همه ی جوانب رو بسنجم... اتفاقا برای من فرصت خیلی خوبیه تا با فاصله به این رابطه و آینده ی این رابطه فکر کنم و خودمو ایشون رو محک بزنم
    بی نهایت ممنونم عزیزدلم 💓 و همینطور برای شما 😙

    ای باباااااااااااااا

    شیطونه میگه از قرنطینه بیام بیرون

    بیام سمت شمال ببینم این دختره چشه ؟ کجا رفته !؟

    سلام ملام هم یادم رفت

    پاسخ:
    اومدم اومدم....
    شما لطفا توو قرنطینه بمونید که همینطوریشم داستان داریم 😁
  • ستاره درخشان
  • سلام هدیه جون،ایشالله که بهتری.

    من میگم دیگه به گذشته فکر نکن تموم شد رفت خدا رو شکر ،فقط آینده رو داشته باش و با عشقت در آینده خوش باش و خوش بگذرون.

    خوشحال شدم که حال آقای دکتر بهتره 

     

    پاسخ:
    سلام عزیزم، آره خدا رو شکر خوبم
    خیلی خوبه که آدما بتونن این کارو کنن اما خب به هر حال هر بخش از زندگی مون یه قصه ی واقعی و یه تجربه ی بزرگه که نمیشه ازش گذشت
    تلاش می کنم زمان حالم رو درست ازش استفاده کنم و آینده هم... پناه بر خدا
    ممنونم مهربون

    سلام

    میگماااااااااا

    باران میگه : فدای هدیه نازنینم نشم

    هدیه هم میگه : خدا نکنه 😅😅

    میشه یکی کمکم کنه تا منم از این دیالوگ سر در بیارم 😂 

    برقرار باشید به امید دیدار

    پاسخ:
    سلام
    باران جان درست میگن، بی دقتی از من بود 😁
    ببینید چه خوبیم ما که توو این دوران قرنطینه براتون چالش می ذاریم تا حوصله تون سر نره 😂
    در پناه خدا

    سلام هدیه جان ، امیدوارم حالت خوب باشه....

    هدیه چطور میشه با وجود زخمای کشنده و دل تیکه تیکه و کینه های عمیق و گذشته ای که نمیشه فراموش کرد به فکر ساختن فردای بهتر بود ؟

    پاسخ:
    سلام دوستم... ممنونم
    چه سوال سختی... الهی بگردم....
    من نمی دونم مشکل دقیقا چیه ولی هر زخم و بحرانی یه دوره داره که باید طی بشه... اینکه بپذیریش و براش سوگواری کنی و اجازه بدی احساساتت مثل خشم و کینه و حرص و... خالی بشن
    آدما واسه تخلیه شدن روش های خودشون رو دارن
    من خودم قبلا بیشتر گریه می کردم.....
    اما الان می نویسم.. هرچی رو که توو گذشته م جا گذاشته بودم، تمام حرفای نزده و حرصای خالی نشده، همه رو می نویسم... گاهی همراه باهاش بغض می کنم و اشکم درمیاد....
    و بعدش سبک میشم....
    به خودت زمان بده.. اول از همه هم به خودت بگو از شما توو دنیا فقط یدونه وجود داره پس این موجود دوست داشتنی رو بغلش کن، نوازشش کن و دوسش داشته باش
    گذشته فراموش نمیشه عزیزدلم.... فقط گذر زمان اون درد و رنجی که کشیدیم رو کمرنگ می کنه.. قابل تحمل میکنه.. میشه یه تجربه و درس بزرگ....
    بهش به چشم یه تجربه و نقطه ی عطف نگاه کن
    فردای بهتر که ان شاءالله از راه خواهد رسید.... ولی دوست قشنگم، امروزت رو دریاب... از زمان حال بهترین استفاده رو بکن.. شما تا وقتی نتونی توو لحظه ی حاضر برای خودت کاری کنی، آینده ت هم تحت تاثیر قرار می گیره
    ببین الانت چطوریه؟ و روی الانت کار کن..... آینده هم قشنگ میشه
    می دونم کلیشه ای هست ولی ببین مورد علاقه هات چیه، همونا رو انجام بده.. کتاب خوب، فیلم خوب، رقص و ورزش.. نقاشی... موزیک گوش دادن.. تلفنی صحبت کردن با دوستان... بازی های خونوادگی.....
    من مشاور و روان شناس نیستم، ببخش که نمی تونم تخصصی نظر بدم ولی به نظرم خودتو دوست داشته باش و برای حال خوب این موجود طفلکی تلاش کن چون شما باارزش تر از اون چیزی هستی که تصور می کنی
    سلام به هدیه عزیزمممم
    اومدم سلامی بکنم و حالت رو بپرسم که چشمم خورد به کامنت جناب میفروش و ...
    عاقا نزدیک بود برم یه آبکش بگیرم جلوی صورتم تا شطرنجی بشم مثلا ( اینجا چرا آیکون خجالت نداره ؟)
    امان از این تپغ های نوشتاری. میگماااا میشه لطفا اون کامنت رو ویرایش کنی جای ن رو با ب عوض کنی؟
    ولی از خوندن جوابی که دادی کیف کردم. آفرین. میگم که دوست خوب و عزیز خودمی :*
    پاسخ:
    سلام مهربون جان ِ خودم
    ای جاااااانم 😍 شما همیشه بهم محبت داری......
    عزییییییزم، دورت بگردم.. خجالت چرا؟! تپق های نوشتاری شما قبول! ولی اون تپق های نوشتاری خودمو توو جواب دادن کجای دلم بذارم؟! 😅
    نه عزیزم، نمیشه 👿 میخوام بمونه یادگاری، اخه خدایی خیلی بامزه ست 😍😅
    شما عزیزدلی 😙

    سلام

    خوبی شما

    میگمااااااااااااااا  از تپق های خوشمزه شما دوتا که بگذریم ( که البته به نظر من تپق نبوده و حرف دلتون بوده در قالب تپق 😉😉 ) میرسیم به دقت این میفروش شیطون 😈😈 که دنبال سوژه میگرده 😅😅

    برقرار باشید به امید دیدار

    پاسخ:
    سلام
    ممنونم
    بله بله، حق با شماست 😂 باز جای شکرش باقیه که خودتونم اعتراف کردید دنبال سوژه اید 😂
    سپاسگزارم

    یعنی چی میزاری چند روز میری غیب میشی 😈 میخوای صدای منو در بیاری ؟؟! 😡😡 پنج روز هست نیومدی اینجا 😳😳 یوهو تعطیلش کن بره پی کارش دیگه 😵😵 چه معنی داره ؟؟!  حالا راحت ترین کار را انتخاب نکنی اینجا رو تخته کنی !! یکی دو روز در میون بیارسر بزن و یه خبری از خودت بده

    سلام خوبی هدیه

    ببخشید یوهویی عصبانی میشم

    سندروم بیقرار زبان و دستم فعال شده 🌷🌷🍀🍀

    برقرار باشید به امید دیدار

     

    پاسخ:
    حق با شماست، خیلی از اینجا دور شدم، شاید دلیلش اینه که توو قرنطینه هستیم و اتفاق خاصی نمیفته که بیام تعریف کنم....
    حالا که اومدم پس دیگه عصبانی نباشید 😁
    سلام
    خوبم شکر
    خواهش می کنم
    😂 این سندروم توو مواقع خاص واسه همه مون فعاله، نگران نباشید 😂
    در پناه خدا
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی